Ik zou graag willen weten wat voor uurtarieven bedrijven vragen.
En dan met name in de ICT. Dus het gaat niet om een persoonlijk uurtarief maar voor bijvoorbeeld projecten waar meerdere mensen aan meewerken.
Ik heb hier al een tijdje naar gezocht, daarbij krijg ik wel allemaal rekenschema's en dergelijke, maar ik ben benieuwd naar wat (grote) bedrijven voor uutarief vragen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
D.v.D
D.v.D
Beste mensen,
Ik zou graag willen weten wat voor uurtarieven bedrijven vragen.
En dan met name in de ICT. Dus het gaat niet om een persoonlijk uurtarief maar voor bijvoorbeeld projecten waar meerdere mensen aan meewerken.
Ik heb hier al een tijdje naar gezocht, daarbij krijg ik wel allemaal rekenschema's en dergelijke, maar ik ben benieuwd naar wat (grote) bedrijven voor uutarief vragen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15153-gemiddeld-uurtarief-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag