Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Daypan
Daypan
Met heel weinig geld als startende ondernemer iets in de foodsector doen en het liefst zonder personeel is natuurlijk niet makkelijk tot zelfs onmogelijk, lijkt `t…..
Nu de lange ontwikkelingsfase van het product voorbij is en de fabrikant het binnenkort in productie gaat nemen, blijkt dat deze nieuwe ovensnack veel meer potentie heeft voor andere doelgroepen (geformuleerd) dan aanvankelijk gedacht. Door gebrek aan geld en kennis over marketing* en verkoop en het gebrek aan relaties om ingangen naar andere distributeurs te krijgen, loop ik risico dat de fabrikant teveel grip krijgt, omdat hij een distributeur/grossier zal regelen naar de eerste doelgroep (winkels) onder zijn fabrieksnaam. Dit geeft wel aan dat hij vertrouwen heeft in het product, ondanks dat er sprake is van een trial. Tevens blijkt, dat de productnaam als merk etc.wel te beschermen is, en volgens kenners ook daar commerciele mogelijkheden zijn. De relatie wil ik niet verstoren door mijn wensen. Hoe kan ik dit allemaal** goed regelen met een zeer klein budget? Hartelijk dank voor plaatsing en hulp.
* Nima marketing cursus globaal gelezen; slechte ervaring met marketeer gehad (factuur voor 12 uur praten en de naam van 1 distributeur die ik zelf moest benaderen…)
** Steun, begeleiding, contacten, juridisch, financieel
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag