• 0

Beste Lezers,

Om een ambitie in vervulling te laten gaan ben ik opzoek naar diverse inhoudsopgave van een formule / franchise handboek. Het op het internet gevonden aanbod is helaas erg beperkt.

Mijn afstuderen bij een nationale retailer heeft mij doen inzien wat er mogelijk is in de markt met de juiste invulling van de marketingmix. Graag zou ik een vervolg stap zetten naar een keten shopinshop detailisten middels het schrijven van een formulehandboek.

Zouden jullie mij hierom aan diverse inhoudsopgave van een franchise / formulehandboek kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Wim

Durf je leven te dromen en je dromen te leven!

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15229-formule-franchise-handboek/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

1. ik neem aan dat je hier gekeken hebt: http://www.franchiseformules.nl

2. als je niet ervaren genoeg bent met de ins en outs van franchising, hetgeen je vraagstelling impliceert, pas dan op. er komt erg veel bij kijken.

Succes!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

• 0

Beste Edo,

Bedankt voor je reactie. Vooral je constatering helpt mij verder.

Het starten van een franchiseconsept is niet de uitdaging. Het consept structureel neerzetten en zoveel mogelijk onduidelijkheden richting franchisenemer wegnemen echter wel.

Gezien de vraag om een voorbeeld handboek niet realistisch is i.v.m. commerciele gevoeligheid, is mijn streven middels de inhoudsopgave voor mezelf het beeld te scheppen hoe diep het gemiddelde handboek gaat. Pagina nomering en subkopjes geven hieraan input.

De gegeven tip is bekend, franchiseplus.nl vindt ik op dat gebiedt een stuk beter.

Wim

Durf je leven te dromen en je dromen te leven!

• 0

Het consept structureel neerzetten en zoveel mogelijk onduidelijkheden richting franchisenemer wegnemen echter wel.

De oplossing lijkt simpel: verplaats je in de franchisenemer, waar loopt die tegen aan? Wat zijn zijn onzekerheden? Hoe los jij die op? Doe een brainstorm, structureer de resultaten en je hebt denk ik een aardige inhoudsopgave te pakken.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar