• 0

Webwinkel opstartproblemen?

Hallo,

 

Ik heb al meerdere soortgelijke vragen op deze site gezien maar ook ik worstel met webwinkel opstartproblemen.

 

Heb veel tijd gestoken in het opzetten van mijn webwinkel en in het "linken" (heel vervelend dat een hoop startpagina's niet eens reageren op het verzoek mijn link te plaatsten....)

 

Ik adverteer via Google Adwords, flyers en heb mezelf ingeschreven bij Ilocal, Shoptoppers, Internetgids enz enz.

Heb een Keurmerk aangevraagd en gekregen ( na betaling uiteraard ;D

Iedereen complimenteerd me met de shop maar ik heb zeggen en schrijven 2 tassen verkocht in 6 weken.........

 

Zie via mijn statistieken dat ik gemiddeld zo'n 25 bezoekers per dag heb en sommige daarvan bekijken behoorlijk veel pagina's maar toch wordt er niets verkocht!

 

Wie oh wie heeft een idee wat er niet goed gaat???

 

Bij voorbaat dank!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.kikibags.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

ik krijg herhaaldelijk via mail e.d. commentaar (weliswaar goed bedoeld maar niet meer relevant)

 

Ik zal wel een zeurpiet zijn maar kan deze niet op slot???

 

We vragen juist nieuwe leden aan te sluiten bij bestaande topics. Zo hoeft niet elke discussie helemaal vanaf nul te beginnen, want de problemen lijken vaak erg op elkaar (of zijn zelfs exact hetzelfde). Dus een slotje is niet echt wenselijk.

 

Wel kun je de e-mailnotificaties uitzetten wanneer je die niet langer wilt ontvangen. Dat kan onder Forum > Notificaties.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Eitje,

Ik heb je webshop bekeken.

Alleen de eerste pagina.

Als ik jou was, zou ik me concentreren op de tassen en de andere dingen, zoals de sieraden, er uit gooien.

Tassen en sieraden hebben niet zoveel met elkaar gemeen, vind ik.

Sieraden hoeven alleen maar mooi te zijn, maar tassen moeten vooral praktisch zijn (en natuurlijk ook mooi).

Op deze manier kun je je als tassenexpert profileren.

Succes,

Yvon

Weezenhof.com Webdesign

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 129 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.