ik ben op zoek naar zon doorlatend textiel voor zomerse kleding lijn.
Er worden badpakken en t-shirtjes aangeboden op het internet maar ze zijn verschrikkelijk lelijk. Het gaat waarschijnlijk om een gepatenteerde stof die volgens mij ontwikkeld is in Duitsland ???.
Persoonlijk kan ik heel weinig info vinden over deze stof en zou niet weten waar ik moet zoeken.
Ik werk zelf bij een bedrijf die opmaat gemaakte producten uit China importeerd en kan voor een hele scherpe prijs badpakken of kledingstukken laten maken als ik natuurlijk de uv doorlatend materiaal kan bemachtigen.
Heeft iemand ervaring hier mee of meer info??
Dank
Serge
www.onroxx.nl | Heren accessoires - beads & leather by onroxx
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Serge_!
Serge_!
Dag,
ik ben op zoek naar zon doorlatend textiel voor zomerse kleding lijn.
Er worden badpakken en t-shirtjes aangeboden op het internet maar ze zijn verschrikkelijk lelijk. Het gaat waarschijnlijk om een gepatenteerde stof die volgens mij ontwikkeld is in Duitsland ???.
Persoonlijk kan ik heel weinig info vinden over deze stof en zou niet weten waar ik moet zoeken.
Ik werk zelf bij een bedrijf die opmaat gemaakte producten uit China importeerd en kan voor een hele scherpe prijs badpakken of kledingstukken laten maken als ik natuurlijk de uv doorlatend materiaal kan bemachtigen.
Heeft iemand ervaring hier mee of meer info??
Dank
Serge
www.onroxx.nl | Heren accessoires - beads & leather by onroxx
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15714-zon-doorlatend-textiel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag