• 0

Uitstraling van onderneming

Ik ben bezig om naast mijn bestaande baan een kleine onderneming te starten.Ik wil produkten via internet,advertenties en mailings aanbieden en verzenden.Ik wil zoveel mogelijk reeds aanwezige zaken gaan gebruiken,compter/fax/ telefoon/ uit huis,om zo min mogelijk aanloop kosten te hebben.

Iets waar ik nog geen duidelijke lijn in kan vinden is de uitstraling van de onderneming.Ik ben zelf van mening dat ik in ieder geval niet een goedkope uitstraling wil hebben.Dus..een professionele website (laten?)bouwen,fatsoenlijk briefpapier/visitekaartjes, enz.Ik zie ook wel in dat dit een behoorlijk financiele aanslag is.

Maar ik denk zelf dat deze kosten in een later stadium dubbel en dwars terugkomen.

Zijn er mensen die het met mij eens zijn en eventueel aanbevelingen kunnen doen.Uiteraard mogen er ook mensen reageren die het niet met mij eens zijn.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ehm... je producten versturen in (bananen)dozen uit de supermarkt zou op mij over komen alsof ik de goederen van een particulier koop in plaats van van een bedrijf...

 

Maar goed, zoals al eerder in deze thread door anderen is aangegeven is dat een keuze van hoe je als bedrijf over wilt komen... Als je een soort recyclingbedrijf wilt worden (tweedehands spullen) dan zou het volgens mij juist weer heel goed kunnen die bananendozen...

 

groetjes,

 

Marcel

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 137 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.