Twee consumentenonderzoeken in de US tonen aan dat met name verse groente en fruitproducten die via biotechnologie zijn "verbeterd" steeds meer geaccepteerd raken door de consument. Met name de kanker bestrijdende tomaat word gezien als een top product van de bio technologie.
- 74% of consumers are likely to buy produce that has been genetically enhanced
- 61% expect to benefit personally from biotechnology in next five years
- 41% of consumers say quality, taste and variety are the top benefits of genetically enhanced fruits and vegetables
Als ik eerlijk ben eet ik geen Tomaten die uit de Nederlandse kassen komen. Pas toen ik een tijdje in een warm mediteriaan land ging wonen ben ik er achter gekomen hoe lekker tomaten zijn die in de echte zon zijn geteeld :)
Cheers, Ron
Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Imola73
Imola73
Twee consumentenonderzoeken in de US tonen aan dat met name verse groente en fruitproducten die via biotechnologie zijn "verbeterd" steeds meer geaccepteerd raken door de consument. Met name de kanker bestrijdende tomaat word gezien als een top product van de bio technologie.
Hier het volledige artikel wat de bevindingen uit de twee ondezoeken beschrijft (wel even gratis registreren); http://www.thepacker.com/icms/_dtaa2/content/2003-143452-211.asp
Als ik eerlijk ben eet ik geen Tomaten die uit de Nederlandse kassen komen. Pas toen ik een tijdje in een warm mediteriaan land ging wonen ben ik er achter gekomen hoe lekker tomaten zijn die in de echte zon zijn geteeld :)
Cheers, Ron
Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag