Waar vind ik een leuke compagnion om samen iets neer te zetten?

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Begin dit jaar heb ik in mijn eigen pand in het centrum van Zwolle een galerie geopend en de dagelijkse gang van zaken geheel uitbesteed.

Ik verblijf momenteel al een tijdje in IJsland om een beetje tot rust te komen en wat te werken.

 

Helaas loopt de galerie totaal niet en heb ik besloten het gehele project af te blazen.

 

Ik wil nu graag wat nieuws opstarten maar liever niet alleen. Niet om financiele redenen of om risico's te spreiden, maar omdat het me gewoon veel leuker lijkt om samen iets neer te zetten en omdat ik ervan overtuigt ben dan je met z'n tweeen meer kan dan alleen, mits het klikt.

 

Heeft iemand een goede surgestie waar en op werke manier ik het beste in contact zou kunnen komen met potientiele kandidaten?

 

Mijn trefwoorden; 26 jaar, nederlands recht, grote technische aanleg, 100 procent ervoor gaan indien gemotiveerd

 

Mark

 

www.rondvaartzwolle.nl

Link naar reactie

 

Inderdaad. Deze oproep is wel erg algemeen. Werk je ideeën een beetje verder uit en stel die voor aan het forum. Als je geen ideeën hebt, kun je altijd nog werknemer worden. Tenzij je een vette bankrekening hebt, want dan kan je alsnog compagnon worden. Maar dan moet je iemand anders zien te vinden die ideeën heeft.

 

;)

 

Topic gaat dicht.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.