• 0

Help, mijn website groeit snel!

Dag Allemaal,

 

Ik ben Stephan en ben hier nog maar een paar dagen lid. Ik ben 21 jaar en studeer op de Hanze hogeschool in Groningen. Via het blad sprout (erg leuk blad) ben ik hier terecht gekomen. Ik ben met een studiegenoot een website begonnen waar leden elke dag gratis op kunnen smsen. Wij financieren de gratis smsjes, wanneer je meer wilt smsen kun je hier voor betalen.

 

Na maanden werken aan de site en het vinden van de juiste domeinnamen gingen we eindelijk online. Nu is de website 5 maanden in de lucht en zitten we al op 20.000 leden die druk aan het smsen zijn. Echt helemaal super dat dit zo goed gaat alleen betaal ik met mijn simpele Mac Donalds baantje nu alle verzonden smsjes. Door affiliate reclame op de website te plaatsen proberen we wat uit de site te halen. Het gaat om de website gratissmsen.nl.

 

De bezoekers statistieken van de website zijn dacht ik niet mis en misschien intressant voor adverteerders, na veel mails sturen naar bedrijven waarvoor deze advertentiemogenlijkheid wellicht interessant is is er 1 adverteerder die wilde adverteren.

 

Vandaar de volgende vragen:

 

- Wanneer is een website interessant genoeg voor een adverteerder?

- Hoe kom je aan een adverteerder?

- Hoe benader je een bedrijf om te vragen of hij reclame wilt maken via een sms/website?

- Is reclame in sms pas interessant bij hele grote afnames?

- Zijn er ook websites waar advertentiemogenlijkheden op staan van bijvoorbeeld internet sites? Dus dat een bedrijf online kan kijken waar hij zijn campagne kan voeren.

- Hoe kan de website nog interessanter worden voor adverteerders?

 

Misschien zit ik hiervoor in de verkeerde topic, ik hoor het graag.

 

Bedankt! Stephan.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • -1

- Hoe kom je aan een adverteerder?

 

adwords.google.com

 

Hi,

 

Jou website is veel interesanter voor de adverteerders als jou website grote traffic genereert. Ik heb bij een andere onderwerp al aangegeven dat het beste bereikt kan worden door middel van SEO (Search Engine Optimization)

 

Ik heb zelf onlangs een boek aangeschaft over SEO. Het is volgens sommigen de beste boek die over SEO (Search Engine Optimization)gaat. Ik raad je aan om het boekje aan te schaffen. Op de website staat dat je het geld terug kan vorderen als de aanbevolen instrukties geen resultaten opleveren. De website van het boek:

 

EDIT MOD: vooralsnog SPAM.

 

@Online, kun je aangeven waarom de url die jij aangeeft verandert in een andere commerciële url? Wat is jouw belang hierbij? Opvallend is nl. dat je alleen de url post en verder in andere SEO topics niet bijdraagt. Daarnaast gebruik je dezelfde tekst voor de reden waarom je het boekje hebt aangeschaft in jouw andere post ook.

 

groetjes en succes,

 

Link naar reactie
  • 0

 

Om deze topic weer een even kleine update te geven over de ontwikkelingen:

 

Met de SMS site gaat het erg goed! In 2008 postte ik hier nog het bericht dat er twintig duizend leden op de website zaten terwijl het leden aantal nu naar de 200.000 loopt. Intussen heb ik een nieuw ontwerp gemaakt voor de website en deze staat nu sinds de jaarwisseling online en doet het erg goed.

 

Mijn latere posts gingen over de vliegticket website welke nu sinds gisteren online staat in een nieuw jasje! Ik heb uiteindelijk ervoor gekozen om me alleen op vliegtickets te oriënteren en niet meer op het aanbod van vakanties/hotels/autoverhuur. Zo is Goedkope-Vliegtickets.nl een prettige/makkelijke vliegticket vergelijk website geworden. Zo hoef je niet meer alle vliegticket aanbieders af te gaan voor de beste ticket prijs/vliegtijd, gewoon 1 keer je vluchtgegevens invoeren en de ticketprijzen ophalen van alle aanbieders! Ook krijg je bij een aantal ticket aanbieders korting op je vliegticket.

 

Ik hoor natuurlijk tips van jullie zodat ik deze kan doorvoeren op de website!

 

Groeten Stephan.

Link naar reactie
  • 0

He Stephan

 

Ik hoor natuurlijk tips van jullie zodat ik deze kan doorvoeren op de website!

 

Ik zat steeds te zoeken naar het knopje "zoeken" maar het blijkt dus dat je op 1 van de aanbieders moet klikken en dat je dan door gelinkt wordt naar de aanbieder. Om eerlijk te zijn snap ik het nut van je site dan niet echt. Ik snap wel dat je zo geld verdient natuurlijk maar kun je deze aanbieders zelf niet (dmv XML-feeds, affiliates!) laden in je site en direct vergelijken?

 

Dus Amsterdam -> Londen, klik zoeken, toon overzicht van alle 12 de aanbieders op je site.

 

Ik denk dat je site dan vele malen beter wordt bekeken aangezien het dan niet alleen doorlink is maar ook een stukje informatie, in bijv. XML-feeds kun je ook foto's van accommodaties krijgen en zelfs beschikbaarheid..

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.