WhatTheBleepDoIKno Geplaatst: 18 juli 2008 WhatTheBleepDoIKno 24 0 Geplaatst: 18 juli 2008 Hi, mijn eerste vraag. :) Wij hebben sinds kort een website en ik zou willen weten hoe ik dit in de administratie moet verwerken. (ik heb links enrechts op internet gekeken maar kon geen deugdelijk uitleg vinden) Bij voorbaat dank. De website heeft €1.250,00 (excl. btw) gekost, De Hosting kost jaarlijks € 222,00 (excl. btw) Wij hebben ook een nieuwe logo laten ontwerpen tegen een inkoopwaarde van € 125,00 Link naar reactie
0 ecofin Geplaatst: 20 juli 2008 ecofin 520 23 Geplaatst: 20 juli 2008 Alle genoemde uitgaven kunnen als kosten worden opgenomen. John SpeedBalance expert; auteur van een aantal handleidingen voor boekhoudprogramma's en naslagwerken op financieel-administratief gebied. www.hofinza.nl Link naar reactie
0 passie Geplaatst: 20 juli 2008 passie 204 6 Geplaatst: 20 juli 2008 De Hosting kost jaarlijks € 222,00 (excl. btw) Je hebt wel een erg duur hosting pakket. Is het een speciale website of een website met erg veel traffic/bezoekers? Link naar reactie
0 WhatTheBleepDoIKno Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur WhatTheBleepDoIKno 24 0 Geplaatst: 23 juli 2008 Dat denk ik dus ook. Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit mij wel bevalt. Er zitten heel veel functies ingebouwd en de website werkt altijd prima. Ik wil dat in elk geval wel overleggen met mijn leverancier. Link naar reactie
0 WhatTheBleepDoIKno Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur WhatTheBleepDoIKno 24 0 Geplaatst: 23 juli 2008 Alle genoemde uitgaven kunnen als kosten worden opgenomen. John Bedankt voor het antwoord. Ik had eerst gedacht dat een website als activa moest worden geboekt. Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 23 juli 2008 djluc 4,6k 118 Geplaatst: 23 juli 2008 De Hosting kost jaarlijks € 222,00 (excl. btw) Je hebt wel een erg duur hosting pakket. Is het een speciale website of een website met erg veel traffic/bezoekers? 18,50 per maand is zo gek niet hoor voor een zakelijk pakket. Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
WhatTheBleepDoIKno
WhatTheBleepDoIKno
Hi, mijn eerste vraag. :)
Wij hebben sinds kort een website en ik zou willen weten hoe ik dit in de administratie moet verwerken.
(ik heb links enrechts op internet gekeken maar kon geen deugdelijk uitleg vinden) Bij voorbaat dank.
De website heeft €1.250,00 (excl. btw) gekost,
De Hosting kost jaarlijks € 222,00 (excl. btw)
Wij hebben ook een nieuwe logo laten ontwerpen tegen een inkoopwaarde van € 125,00
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag