Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Veer
Veer
Ons bedrijf heeft op het moment een liqiditeitsprobleem wegens tegenvallende
resultaten. Helaas is het in onze branche voor iedereen niet zo goed.
Wij hebben verzocht om een vergroting van de lopende rekening zodat wij
ontvangende facturen kunnen blijven voldoen.
De bank heeft de cijfers bekeken en heeft geconcludeerd dat wij ´te snel´
betalen. Wij proberen alle openstaande facturen bij voorkeur binnen 30 dgn
en anders binnen 45 dgn te voldoen, maar volgens hen kan dat best worden
opgeschroefd naar 60 dgn... De meeste leveranciers van ons werken met een
termijn van 14 dgn, wat dus nu in de praktijk inhoudt dat er herinneringen en
telefoontjes binnen blijven komen waar de betaling blijft. Logisch natuurlijk.
Maar als ondernemer kom je er natuurlijk niet graag voor uit hoe het werkelijk zit,
ook met de vrees dat ze niet meer willen leveren. Gezien het feit dat de hele branche
problemen heeft.
Heeft iemand hier ervaring mee of misschien tips, want op deze manier ondernemen
is echt niet leuk meer....
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag