Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kena
Normaal bied ik kant en klare wandelreizen/arrangementen en accommodaties aan.
Nu kreeg ik van een branchevereniging de aanvraag voor het vinden van een geschikte locatie voor +/- 50 personen met een overnachting, seminarruimte.
Het probleem en daarmee ook het unieke aan mijn dienstverlening is het vinden van een locatie, wat niet zo makkelijk is. Mijn doelgroep heeft nl. nog bepaalde eisen en niet elk hotel is geschikt voor mijn doelgroep.
Maar nu vraag ik me af hoe ik de gevonden locatie kan ‘beschermen’ – als dat überhaupt mogelijk is. Als ik aan de klant de naam van de locatie geef, wat let hem om vervolgens zelf contact op te nemen met het hotel en alles af te spreken?
Ze hebben al aangegeven om het hotel vooraf zelf te willen bezoeken om te kijken of het werkelijk geschikt is voor hen.
Ik heb gewoon geen zin hier veel werk in te steken voor niets. Of is dit gewoon een risico wat ik maar moet nemen?
Enkele maanden geleden was hier ook iemand die bijzondere vakantielocaties/adressen zocht voor particulieren en bedrijven. Volgens mij vroeg degene vooraf een vast bedrag en kreeg de klant een aantal adressen. Maar ja, dat is eigenlijk niet mijn insteek.
Mij lijkt het vinden van locaties en het samenstellen van arrangementen voor groepen en leuke toevoeging aan mijn huidig aanbod (want elk individu uit die groep is ook weer een potentiële klant), vandaar dat ik zit te dubben wat te doen.