• 0

Email campagne

Hallo,

 

Ik ben bezig om een emailcampagne op te stellen met als doelgroep startende ondernemers. Deze ondernemers wil ik een dienst aanbieden. Nu ben ik bezig om mijn email te ontwerpen, toch komen er mij een vraag opborrelen.

 

Wat zal meer gelezen worden? Een 'fancy' HTML opgemaakte email of een simpel "platte tekst" bericht met een links in opgenomen? En waarom? Is de AIDA-structuur ook de juiste structuur voor e-mailing?

 

Wie heeft hier nog een aantal interessante links voor het opzetten van een emailcampagne.

 

Bedankt voor de hulp en het meedenken.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste n00b,

 

Een fancy mailing zal zeer waarschijnlijk meer gelezen worden. Mensen scannen artikels en pagina's eerst voordat ze besluiten het te gaan lezen. Hierbij; beeld zegt meer dan 1000 worden. Belangrijk; zorg ervoor dat het technisch in ieder geval helemaal waterdicht is. Problemen doen zich vaak voor bij emailclients zoals Outlook 2003 (helaas nog veel gebruikt) en Hotmail.

 

Zelf mailen we met ... wat in het begin even wennen was, maar de resultaten zien van je verzonden campagne is geweldig. Bijna addictive 8)!

 

Succes,

Even iets anders;

 

1. Lees de regels

2. Dit topic is al 2 jaar oud, je bericht is niet heel nuttig om het bericht naar boven te halen!

3. Dit bericht veel weg heeft van reclame maken voor je eigen site(?) als eerste bericht

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.