Bedankt voor jullie antwoorden tot dusver.
Ik weet dat een "spamrun" vaak in verkeerde aarde valt en een negatieve klank heeft. Al zal dit bij een jarenlange ondernemer meer ergernis oproepen, dan bij een starter. Die is misschien al blij dat jij een mailtje krijg, Tenminste dat is mijn inschatting.
Het is mij bekend dat een starter weinig geld wilt uitgeven, hiermee heb ik rekening gehouden door een scherpe prijs neer te zetten. Daarnaast ontvangen zij ook flink wat voordeel in de vorm van gerelateerde aanbiedingen. Aangezien de marge door de scherpe prijs beperkt is, is er weinig tot geen ruimte voor andere vormen van acquisitie/promotie. Free publicity is ook nog een mogelijkheid en wordt ook nog benut, alleen dat geeft geen garantie tot (volledige) plaatsing en het compleet bereiken van de doelgroep.
Niet te schreeuwerig/goedkoop is platte tekst, alsof het een persoonlijk mailtje is? De emails worden sowieso op naam verzonden (geen bcc) en gepersonaliseerd.