• 0

Google Chrome

Aanbevolen berichten

  • 0

Na een dag testen heb ik een blog geschreven over mijn ervaringen met Google Chrome. De voornaamste minpunten die hieruit bleken waren toch wel dat Chrome (nog) geen mouse gestures kent, de wel/niet aanwezig statusbalk onderin het scherm en het ontbreken van een middle-mouse-click-snel-scroller.

 

Verder geen enkel probleem met betrekking tot snelheid. Voor mijn gevoel was hij eerder sneller dan langzamer in vergelijking tot mijn standaardbrowser Opera, zelfs met mijn gebruikelijke 20+ tabs open.

 

Ik zie een topbrowser in wording!

Link naar reactie
  • 0

Google Chrome biedt perspectieven. Scripts worden erg snel uitgevoerd, wat leuk is voor sommige interne (voornamelijk CRM) applicaties.

 

Voor het 'gewone' surfen, gebruik ik nog steeds Mozilla Firefox. Het is oud en vertrouwd, en ik gebruik heel veel plug-ins die nog niet ontwikkeld zijn voor andere browsers. Ik hoop dat Chrome zich snel verder zal ontwikkelen. Het is mogelijk een top browser in wording, maar ik wacht nog even af voordat ik werkelijk overstap.

Link naar reactie
  • 0

Mooie browser. Leuke gimmicks, zoals de tabs in de menubalk. Dit geeft wel een probleem als je gebruik maakt van Remote Desktop Connections, maar dat terzijde.

 

Ik werk er nu een week mee. De browser werkt vlot en intuïtief. Het bevalt me dat je textvakken kunt resizen.

 

Ik ben wel benieuwd hoe de browser zich gaat ontwikkelen met Add-ons. Hier maak ik zelf veelvuldig gebruik van binnen FireFox.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.