Ik heb vandaag uitsluitsel gekregen van de belastingdienst mbt opgave startende ondernemer.
Voor de BTW ben ik wel ondernemer, maar voor de inkomstenbelasting niet.
Betekend dit nu dat ik ook mijn kosten niet meer kan aftrekken?? De kosten die ik gemaakt heb zijn bv computer, printer, internetaansluiting, webhosting, software, etc..?
Ik voel me nu al beroofd door de belastingdienst, omdat ik me het apenzuur werk voor een paar rot centen en nu nemen ze ook de ondernemersregelingen af voor zelfstandigen.
Hoe moet ik nu mijn winst opgeven aan de belasting??
Voordat ik in beroep ga, hoor ik graag de mening van wat ervaren mensen hier.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Patrick2003
Patrick2003
Ik heb vandaag uitsluitsel gekregen van de belastingdienst mbt opgave startende ondernemer.
Voor de BTW ben ik wel ondernemer, maar voor de inkomstenbelasting niet.
Betekend dit nu dat ik ook mijn kosten niet meer kan aftrekken?? De kosten die ik gemaakt heb zijn bv computer, printer, internetaansluiting, webhosting, software, etc..?
Ik voel me nu al beroofd door de belastingdienst, omdat ik me het apenzuur werk voor een paar rot centen en nu nemen ze ook de ondernemersregelingen af voor zelfstandigen.
Hoe moet ik nu mijn winst opgeven aan de belasting??
Voordat ik in beroep ga, hoor ik graag de mening van wat ervaren mensen hier.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag