• 0

subsidietest.nl

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0

Handige marketingtool voor Tarifa. Ziet er zeer betrouwbaar uit.

 

Heeft imand ervaring met Tarifa? Is dit zo'n adviseur waar Bernd het over heeft? of is dit een echte.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Daar ben ik dan. Leuk om te zien dat ik hier word besproken.

 

Ik ben geen subsidiepiraat, maar een eenmanszaak (Tarifa Consultancy)die sinds september 2000 serieus en goed subsidieadvies probeert te geven. Ik probeer dit zoveel mogelijk no-nonsense te doen.

 

Subsidietest.nl draait al meer dan een jaar, maar de laatste tijd krijgt de site wat meer aandacht op verschillende andere sites. Het is inderdaad bedoeld als marketingtool voor Tarifa Consultancy, maar kan natuurlijk door iedereen worden gebruikt om subsidiemogelijkheden te testen. Verder geef ik ook nog een maandelijks online subsidiemagazine uit onder de naam "Het Subsidienieuws". Dit wordt ook door andere bureau's ingezet om hun klanten op de hoogte te houden van ontwikkelingen op subsidiegebied.

 

Geef gerust je commentaar op het bovenstaande. Ik ben erg benieuwd.

 

Groet,

 

Bart Weekhout

Link naar reactie
  • 0

Ha Bart, je site en je test zien er in ieder geval prima uit, mijn complimenten. Goede marketing :) Daar hou ik wel van.

 

Ik wil niet bot overkomen, maar we kennen je nog niet. Heb je toevallig referenties die wij kennen?

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

misschien wel, maar ik weet niet wie jullie allemaal kennen. Ik kan wel iets over mijn achtegrond vertellen: Ik heb rechten gestudeerd in Leiden en vervolgens bij Randstad en een klein handelsbedrijf gewerkt. Vervolgens ben ik bij het toenmalige Arthur Andersen subsidieadviseur geworden. Volgens mij heeft de oprichter van Vectrix voor dezelfde club gewerkt, toen het nog Princeps heette. Dit weet ik echter niet zeker. Verdere gegevens:

geboortedatum: 16-03-1971

burgerlijke staat: ongehuwd samenwonend

bloedgroep: op aanvraag.

 

Groet,

 

Bart

 

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Je bloedgroep ... laat me raden A-positief

 

In ieder geval locatie A (HL) en zeer positief dat je in het forum terecht bent gekomen.

Ik hoop dat ondernemers hier een hoop van je kunnen leren op jouw vakgebied. Stay tuned !!!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Vervolgens ben ik bij het toenmalige Arthur Andersen subsidieadviseur geworden. Volgens mij heeft de oprichter van Vectrix voor dezelfde club gewerkt, toen het nog Princeps heette. Dit weet ik echter niet zeker.

 

Hoi Bart,

 

De oprichters van Vectrix komen niet uit de AA-stal, maar zijn afkomstig van PricewaterhouseCoopers.

 

Michel

Michel Simons

Vectrix B.V.

subsidies en financiering voor innovatie

www.vectrix.nl

Link naar reactie
  • 0
. Is dit zo'n adviseur waar Bernd het over heeft? of is dit een echte.

 

Ik kan natuurlijk niet voor Bernd spreken, maar ik denk dat de meesten nu toch wel weet wie er werd bedoeld.

Michel Simons

Vectrix B.V.

subsidies en financiering voor innovatie

www.vectrix.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik kan natuurlijk niet voor Bernd spreken, maar ik denk dat de meesten nu toch wel weet wie er werd bedoeld.

 

Ha Michel,

 

Uhh, now you lost me :(

 

Bernd waarschuwde voor oplichters die zich voordeden als subsidieadviseurs (zie een ander topic) waar heb jij het over?

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Hoi Nils,

 

Ik heb het over hetzelfde: de subsidiepiraten. Gezien de werkwijze die wordt beschreven is het (voor een kenner) duidelijk welke partij wordt bedoeld. Dit is niet Tarifa, die ik overigens niet ken, dus hierover heb ik geen mening :D.

 

Michel

Michel Simons

Vectrix B.V.

subsidies en financiering voor innovatie

www.vectrix.nl

Link naar reactie
  • 0

Vervolgens ben ik bij het toenmalige Arthur Andersen subsidieadviseur geworden. Volgens mij heeft de oprichter van Vectrix voor dezelfde club gewerkt, toen het nog Princeps heette. Dit weet ik echter niet zeker.

 

Hoi Bart,

 

De oprichters van Vectrix komen niet uit de AA-stal, maar zijn afkomstig van PricewaterhouseCoopers.

 

Michel

Link naar reactie
  • 0

Is PWC geen AA-stal ?

 

Met AA wordt Arthur Andersen bedoeld, nu Accenture geloof ik. En inderdaad, PCW is geen AA, (zoals AA ook geen PCW is). Als AA gezien wordt als kwaliteitsaanduiding, denk ik dat PricewaterhouseCoopers en Accenture beide voor de AA status ik aanmerking komen. Ik moet zeggen dat ik PricewaterhouseCoopers wel veel vaker tegenkom in het technostarterssegment. Maar dat geld ook voor een zeer actieve club als Deloitte & Touche (PWC en D&T sponseren heel wat events op het gebied van technostarters)

 

Ik geloof trouwens dat we een beetje afdwalen.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479
Ik geloof trouwens dat we een beetje afdwalen.

Gaan we off topic .... joepie !!!

 

Maar ff zonder dolleh ... ik dacht indeed dat AA betekende TOP-locatie, en waar en wie men dan ook vandaan komt ... volgens mij is de interesse in start-ups inderdaad toegenomen (denk aan Kapitaaldag, Troost van Erp en meer wat PWC betreft) of denk aan divese banken die startend Nederland op hun eigen manier motiveren ... ehmmmm ... nog steeds niet on topic for real .... maar besides that ... dat is in mijn ogen gunstig ... ookal zullen die en genen de vruchten wat later proeven !?!

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 162 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.