Kan iemand mij helpen met een uitreksel op de KVK site kopen?

Aanbevolen berichten

Bedankt voor je reactie. Wat bedoel je precies? Mijn toegangscode heb ik niet bij de hand dus kan ik geen gebruik maken van het online register.

Digitaal gewaarmerkt uittreksel

Wilt u snel beschikken over een gewaarmerkt uittreksel? Klik dan op ’Digitaal Gewaarmerkt’ en vraag een uittreksel per e-mail aan (in pdf-formaat). Dit digitale uittreksel is voorzien van een rechtsgeldige elektronische handtekening en net zo officieel als een papieren uittreksel. Informeer eerst of de ontvangende instantie een elektronisch gewaarmerkt uittreksel accepteert. Let op: de geprinte versie van een elektronisch gewaarmerkt uittreksel is niet rechtsgeldig.

 

Dit staat er op de site vermeld, en dit is wat je volgens mij nodig hebt. Als je niet het systeem in kan, begin je weinig.

 

-EDIT: Die toegangscode kan gewoon per e-mail worden gestuurd. Even het formulier invullen, met e-mail adres, hatseflats.

 

-EDIT: Ik hoop niet dat je me vraagt om de knopjes in te komen drukken .... ;).

 

-EDIT: ok, toegangscode opvragen is heel lastig, als er al eentje is geregistreerd. Dus ik heb het hele spul meteen maar even opnieuw aangevraagd. Mailbox in de prut door een cyber crime attack, dat soort geneuzel.

*deja vu, vreemd*

Boterham dubbel vouwen? Ik kan het niet.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.