• 0

Samengaan nieuwe ondernemingen / services voor nieuwe locatie

Hallo,

Momenteel ben ik bezig met een onderzoek over ondernemerschap. Een vraag die mij bezig houdt:

Stel er komt een nieuwe winkellocatie, wat voor ondernemingen / services gaan over het algemeen goed samen en kunnen een winkelcentrum tot een succes maken? (Een succes dat zelfs grote positieve invloed kan hebben op omliggende wijken)

Heeft u ideeen of suggesties?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0

Wat is de moeite om een bruisend (goedlopend) winkelcentrum binnen te lopen met pen en papier, teken een plattegrond van het winkelcentrum, maak een legenda met een paar kleuren voor type winkels en kleur je plattegrond in.

• 0

Wat is de moeite om een bruisend (goedlopend) winkelcentrum binnen te lopen met pen en papier, teken een plattegrond van het winkelcentrum, maak een legenda met een paar kleuren voor type winkels en kleur je plattegrond in.

jah klopt is zeker een idee

Maar uit observatie kan ik niet opmaken wat mensen weten uit professionele ervaring

• 0

Klopt, maar het zijn toch uiteindelijk de consumenten die hun geld uitgeven in deze winkelcentra. Dus met pen en papier de straat op lijkt me voor alsnog het beste idee (tekenen en de consumenten vragen stellen).

Bovendien stel je dat je onderzoek moet doen, niet om via higherlevel zo snel mogelijk iemand te vinden die het onderzoek al eens gedaan heeft.

• 0

uit mijn ervaring in de financiering van winkelcentra weet ik dat je vroeger ABC-winkels in je winkelcentrum moest hebben:

Albert Heijn

Blokker

C&A

Inmiddels is C&A afgevallen als grote trekker en vervangen door MediaMarkt. Als je een huurcontract tekent met MediaMarkt explodeert de waarde van je winkelcentrum!

Dus de goede combinatie is: een aantal publiekstrekkers en daaromheen allerlei kleinere winkels.

Johan van den Brink

http://www.nimda.nl

http://www.analyzethat.nl -> Reporting, Data Integratie, Geavanceerde analytics, Data en Process mining

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar