• 0

marktinformatie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat wil je precies doen? Zelf trends bijhouden en consultancy/presentaties er over geven? Of een trend-watrching tijdschrift uitgeven?

 

Denk dat er veel concurrentie in de markt is, maar als je een goede niche kunt ontdekken zal er vast nog wel een markt voor je zijn.

 

Succes!

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

Een manier om aan waardevolle branche informatie te komen is om te gaan praten met bestaande trendwatchers. zij kunnen veel van je vragen beantwoorden. Ik ben afgestudeerd (1998) op het gedrag van jongeren en hoe dit te beïnvloeden is. (om zo de verkoop van trend gevoelige artikelen beter te kunnen marketen) Ik heb toen met meerdere trend en jongeren strategen gesproken. Ze zijn over het algemeen wel bereidt om met je om de tafel te gaan zitten. Probeer het eens bij het bedrijf Beyond the line, te Amsterdam. daar is een scenestrateeg werkzaam die zich dagelijks bezig houdt met trendspotting.

 

PS weet je al wat/wie je doelgroep is die gebruik gaat maken van je diensten? en wat je onderscheidend vermogen is wat je gaat communiceren naar je potentiële klanten?

 

in ieder geval veel succes!

 

Greetz, Patrick

 

Gain Marketingmanagement &amp Organisatie.

 

Wij verzorgen/bezorgen voor ondernemingen binnen het MKB, de doorlooproute om klanten te behouden, te werven en de winstgevendheid van klanten te maximaliseren.

 

EasyMarketingplan: praktisch, innovatief en competitief in zeven stappen naar uw oplossin

Link naar reactie
  • 0

Patrick,

 

he wat interessant. dat is zo'n beetje wat ik wil gaan doen, veel kennis in jongeren en dan bedrijven begeleiden/adviseren bij hun innovatie van producten/diensten.

 

Heb je nog meer tips/informatie voor mij?

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.