• 0

Wanneer moet je jezelf als DGA verlonen?

Hallo allemaal,

 

Hopelijk weten jullie hier antwoord op;

 

Ik heb een tweetal werkmaatschappijen en daarboven een holding, moet ik mij nu in één van de werkmaatschappijen verlonen als DGA of volstaat een managementfee vanuit mijn holding?

Ik heb namelijk nog andere inkomsten en wil de ruimte gebruiken om mijn werkmaatschappijen te stimuleren. En dus niet bijna 40k aan lonen op de lijst erbij te hebben.

 

Alvast bedankt voor jullie input

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je kan in de holding op de loonlijst waarbij je in je arbeidscontract meeneemt dat je tevens werkzaamheden voor de werkmaatschappijen verricht.

Is de holding directeur van de werkmaatschappijen of ben je dat zelf als natuurlijk persoon?

 

 

Jammer dat er geen antwoord op is gekomen, ben wel benieuwd namelijk of dit uitmaakt, en waarom (wie er directeur is)

(zie ook mij eigen vraag nog op

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=49;action=display;threadid=22235;start=0#msg193624

 

Erwin

www.emanagement.nl Interim (Financial) Management en begeleiding van startups in online media, mobile apps en software developm.

Tevens geinteresseerd om mee te ondernemen o.b.v. een goed idee, maar bedenk: als jij je laatste 10K niet wilt investeren in je eigen idee, waarom zou ik het dan wel doe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.