• 0

Op de perfecte locatie een flyer ophangen

Goedemorgen mede-forumleden,

 

Ik heb hier dus een bijlage toegevoegd met een heel eenvoudige flyer. Ik wil deze flyer niet uitdelen, maar bij de ggd, supermarkt, kraamzorg en bibliotheek gaan ophangen. Vinden jullie dit een goed plan? of denken jullie dat dit gewoon verspeelde moeite is.

 

Graag hoor ik jullie reacties, en als jullie betere locaties hebben laat het me aub weten.

 

babyrockshlwu3.jpg

 

Met vriendelijke groet,

 

Kevin Wong

www.baby-rocks.nl

 

 

Edit admin, afbeelding uitgesneden

Baby Rocks - De winkel voor exclusieve producten voor u en uw baby

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zou het niet weten. Maak eerst eens een perfecte flyer.

 

Wat ik zie is een lelijk gefotografeerde romper, een speen en een onduidelijk zwart vierkant met een paar kleurtjes. En een paar onduidelijke kreten er boven (amplified kid, pacifier, rockabye?). Het kan aan mij liggen, maar het ziet er niet aantrekkelijk uit.

DBC en ICT advies en ondersteuning in de gezondheidszorg, http://www.hooftman-consultancy.nl

Link naar reactie
  • 0

Zoals Pieter al aangeeft is het erg onduidelijk wat je verkoopt. De plaatjes zijn onduidelijk, de flyer is erg simpel, en zelfs de teksten zijn moeilijk te begrijpen. Maar erg weinig mensen weten dat pacifier speen betekend. Ik zou er een vormgever naar laten kijken, op HigherLevel zijn er recent al een paar mensen voorbij gekomen die zeer betaalbaar zijn.

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties.

 

Ja, ik ga snel een goede oplossing zoeken voor dit probleem.

 

1. een goedkope productgraaf aanstellen.

 

2. Een mooi en duidelijk flyer maken voor mijn doelgroep.

 

Ik kom binnenkort hier op terug met een nieuw flyer.

 

Met vriendelijke groet,

 

Kevin Wong

www.baby-rocks.nl

Baby Rocks - De winkel voor exclusieve producten voor u en uw baby

Link naar reactie
  • 0

'Flyers' ophangen op plaatsen waar veel ouders komen kan zeker een goed idee zijn. Hoewel je dan natuurlijk heel lokaal bezig bent, terwijl je winkel op internet staat. Maar goed, het kan een start zijn en veel kosten zijn er niet mee gemoeid. Zorg er in ieder geval voor dat je bericht in het Nederlands is, want zoals eerdere reageerders al aangaven weet ik ook niet wat je verkoopt...

 

En wat is in vredesnaam een 'productgraaf'? Ik vind het wel een mooi woord, maar ik ken het woord niet, en ik kan het ook nergens terugvinden.

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

hahahha... ik bedoelde eigenlijk een productfotograaf of een webfotograaf voor mijn producten. Ik ben trouwens ook bezig met Google Adwords en Yahoo marketing.

 

Het is wel een uitdaging zeg om steeds de goede zoekwoorden te vinden, wat mijn potentiele klanten zullen gaan intikken op de zoekmachines.

 

Met vriendelijke groet,

 

Kevin Wong

Baby Rocks

Baby Rocks - De winkel voor exclusieve producten voor u en uw baby

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.