• 0

Ervaring met online salarisadministratie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Geen echte ervaring in online salarisverwerking.

Wel met klanten die bij een salarisverwerker de gegevens aanlevert en dat de salarsiverwerker dan lonen draait, op basis van de aangeleverde gegevens. Dat betekent: foute aanlevering = foute salarisverwerking.

Zoiets kun je alleen dus doen, als jijzelf deze fouten kunt verklaren, uit kunnen leggen aan je werknemers en correcties uitvoeren bij de Belastingdienst (en/of uitvoerder van bedrijfstak eigen regelingen [bTER]). Dus moet je kennis hebben met salarisverwerking.

 

Heb je geen ervaring met salarisverwerking dan adviseer ik je een salarisverwerker die met je meedenkt. Die je belt als je iets fout doet, enz. Voorkomen is dan beter dan genezen.

 

Ik zou bij de salarisverwerker die online verwerkt eerst navragen hoe men op dit punt de klanten helpt. Verder zou ik vragen

 

[*]Verzorgt men ook de aangiftes doet bij de BD, Pensioenuitvoerder

[*]Maakt men namens jouw eventueel bezwaar

[*]Draait men met terugwerkende kracht opnieuw lonen en wat zijn daar de kosten van.

 

Ik heb in mijn werkervaring (nu als ondernemer, maar misschien nog meer toen ik nog werkzaam was bij een Uitvoeringsinstelling voor Sociale Verzekeringswetten en BTER) dat goedkoop duurkoop is.

 

Wim

 

 

Expert Sociale Verzekeringen, Arbeidsvoorwaarden, Ziekteverzuim

www.aspon.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ervaring met wat grotere partijen; ok. Maar ook een kleinere: xxxxxx

De laatste is een slechte ervaring: geen goede kennis van wetgeving rond de uitbesteding en vertrouwelijke info lag binnen een paar dagen op straat.

Kortom; let goed op de professionaliteit en vraag eerst referenties!

 

 

Edit door moderator: naam van dienstverlener verwijderd. Higherlevel.nl is niet bedoeld voor naming and shaming, we kunnen immers geen hoor en wederhoor met deze partij doen.

Link naar reactie
  • 0

Het is alweer een tijdje geleden, maar ik heb via div. werkgevers gewerkt met de paketten van Brunet en ADP.

 

ADP easypay was na Brunet (ik weet niet meer hoe het heet) een hele verademing; erg makkelijk opgezet en te begrijpen. De cursus van er ook naar: slechts 4 uur, Brunet 3 dagen ....

 

Voor mijn eigen bedrijf heb ik onlang een demo gehad met Microloon; gunstige prijzen. Je krijgt van Microloon een Cd zodat je thuis alles zelf kunt proberen; erg prettig.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 159 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.