• 0

wie kan mij helpen offerte schoonmaak

ik heb een schoonmaakbedrijje

sinds 1 jaar

maar nu haken veel klanten af ze zeggen door de prijs maar wij zitten zeker niet te hoog of te laag

kan het aan de opmaak van onze offerte liggen

 

wie kan mij opweg helpen met een voorbeeld offerte enwie kan mij helpen om beter onze diensten aan te bieden

en als het aan de prijs ligt die nu op de 27,50 zit wie kan dan zeggen wat dan wel reeel is ons bedrijf zit in beuningen

 

avast bedankt voor jullie reactie

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dag Miranda.

 

Leuk dat je weer reageert. Echter ben ik wel benieuwd naar hoe het dan echt allemaal met je is gegaan.

Wat doe je nu anders dan toen en hoe heb je de reacties van je destijds gestelde vraag omgezet naar de praktijk?

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 1

goededag

wat anders is dan toen ja heel veel

 

de prijs was toen wel aan de forse kant dus die aangepast en heel vaak mijn neus gestoten met offerte,s

bij anderen schoonmaakbedrijven kom je niks te weten ze willen niks zeggen ivm de prijzen oorlog dus daar werd ik niet wijzer van ondertussen op veel gratis site,s reclame,s gemaakt en zo kon ik meer leren over wat er in de offerte moest komen en wat niet

ook van de huidigen klanten reactie,s ontvangen over de prijzen maar dat waren meestal richtlijnen

ook heb ik per 1 december een eigen kantoor en via de verhuurder heb ik nieuwe offerte,s kunnen inzien hoe anderen het schrijven dus ook die heeft mij geholpen en daar ben ik nu mee bezig

het blijft bikkelen maar dat weet je als je voor je eigen begint alleen is het jammer dat je in de schoonmaak weinig contacten hebt om je ervaringen op te doen

 

ik ben blij dat ik heb doorgezet en als ik zie waar ik nu sta ook met de klanten heb ik het niet sclecht gedaan al zeg ik het zelf

Link naar reactie
  • 0

ja ik sta op bijna alle site,s wat gratis is maar ik doe ook bij companeo en alleschoonmaakbedrijven enz adverteren die zorgen voor leads die ik weer kan bellen

 

verder doe ik mailings en flyeren en sinds 1 maand ga ik ook naar netwerk bijeekomsten ook dat werkt

en ik zit nu op site,s als deze en twitter en hyves enz

Link naar reactie
  • 0

alleen is het jammer dat je in de schoonmaak weinig contacten hebt om je ervaringen op te doen

Ik ga er van uit dat je geen ervaring op hoeft te doen als schoonmaker? In dat geval is de ervaring die je nog wel op moet doen de ervaring als ondernemer ( onderneemster) Je bent al weer 3 jaar bezig dus je houdt je staande. Breidt je netwerk vooral uit buiten de schoonmaakbranche zou ik zeggen ( bijvoorbeeld middels dit forum). En... Het gaat er niet altijd om wat je kunt, maar wie je kent. ( of 'zoals ze bij onse zeggen, t moakt nie uit wa ge kent, moar wie ge kent....) ;)

In ieder geval goed dat je je horizon verbreedt door inderdaad jezelf ook te bewegen binnen de social media!

Goed bezig en Succes!

 

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

ja ik sta op bijna alle site,s wat gratis is maar ik doe ook bij companeo en alleschoonmaakbedrijven enz adverteren die zorgen voor leads die ik weer kan bellen

 

verder doe ik mailings en flyeren en sinds 1 maand ga ik ook naar netwerk bijeekomsten ook dat werkt

en ik zit nu op site,s als deze en twitter en hyves enz

 

Beste Miranda,

 

Ik heb je een hele tijd geleden ook al aangeboden je verder te helpen met mijn ervaring. ( niet onbescheiden bedoeld )

Ik heb je nog een mail gestuurd maar nooit vragen van je ontvangen.

 

Ik vind het jammer dat je er schijnbaar niet op gewezen bent en zelf niet ziet dat er heel veel spelfouten op je website staan, dat de website niet echt professioneel overkomt en je potentiële prospect direct afschrikt met de tarieven die je daar zo even neerzet.

Ik heb nooit tarieven op een website gezet omdat ik pas tarieven bepaal als ik alles weet van de opdracht waar het om gaat. Dan pas kun je goed calculeren. Je zult bij geen enkel serieus schoonmaakbedrijf tarieven op de website vinden !!

Als ik je nu mail dat bij mij 1,5 m2 vloer mag komen conserveren mag je voor € 4,50 helemaal naar mij komen en mijn toiletvloertje in de was zetten !!!! Er staat nergens dat het slechts een indicatie is, dus mag ik concluderen dat de tarieven bindend zijn.

 

Ik kan je met zekerheid zeggen dat je door serieuze opdrachtgevers op deze manier niet als serieuze partner gezien zult worden. Het draait in onze branche niet alleen om prijzen !! Dat roept men wel snel maar het is niet zo. Ik durf dat na 22 jaar ondernemerschap in de branche met zekerheid te stellen.

Schoonmaak is een vak, acquireren, websites bouwen en managen van een schoonmaakbedrijf zijn ook allemaal een vak. Onderschat het nou niet. Dat wil je nu ineens allemaal zelf kunnen ?

 

Ik wens je veel sterkte en wijsheid.

Link naar reactie
  • 0

goedenavond

aan de website wordt nu gewerkt door iemand die er zijn vak van heeft gemaakt

zelf zit ik nu 17 jaar in de schoonmaak dus ik weet wat schoonmaken is en ook dat je er verstand van moet hebben om het draaiend te houden

en dat je alles moet kunnen snap ik ik ben niet zomaar begonnen

eerst diploma,s gehaald en ervaring opgedaan

het draait wel snel om de prijs als een klant mij niet kent dan kijk die eerst naar de prijs uiteraard moet je een klant overtuigen dat jij het anders doet dan anderen

 

ironny

 

het is mij ontgaan dat jij geschreven hebt toen, als ik dat gezien had had ik zeker van je aanbod gebruik gemaakt en ik kan altijd nog raad en adviezen gebruiken

Link naar reactie
  • 0

Beste Miranda,

 

stuur me even een PM met je contactgegevens.

Ik wil best binnenkort een keer met je afspreken ergens in de omgeving Utrecht. Ik neem dan binnenkort even contact met je op.

Kunnen we even mondeling brainstormen over zaken waar je tegenaan loopt. Dat is makkelijker dan via een forum.

Uiteraard vrijblijvend !!

 

Gerard

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 88 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.