• 0

Verzenden van pakketten binnen de EU

We gebruiken voor het verzenden van pakketten DPD en voor pakketten in Nederland voldoet dit wel maar in het buitenland is de dienstverlening slecht. GLS hebben we hiervoor geprobeerd en dit was helemaal een ramp. Zijn er meer betaalbare mogelijkheden om grote pakketten te laten bezorgen? +/- 23 kg 100x80x25 cm

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Ik merk dat heel veel bedrijven juist voor dit soort kleinere pakketten (geen pallets) gebruik maken van DHL.

Zelfs binnen Nederland biedt DHL tegenwoordig een concurrerend tarief t.o.v. TNT voor pakketpost.

DHL is wellicht iets duurder dan GLS, maar zal veel betere kwaliteit en betrouwbaarheid bieden.

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond Jan,

 

Wij maken constant gebruik van DHL voor zendingen binnen Europa, wij gebruiken daarvoor wegtransport (DHL euroconnect) maar ze hebben ook een zeer interessant product waarbij zij leveren binnen 1-2 of 3 dagen en dan moet je vragen naar luchtvracht plus. Tarieven zijn concurrerend en de service is uitstekend.

Ik heb in het verleden ook met GLS gewerkt en wil niet negatief overkomen maar dat doe ik nooit meer.

 

Succes

 

 

Business with China was never easier

sales@bjornfrank.eu www.bjornfrank.eu

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 162 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.