Nico heeft een slot op mijn oorspronkelijke topic gedaan, omdat mijn vraag een helpdeskvraag zou zijn. Quod non.
Ik herhaal hier mijn eigenlijke vraag.
Heeft er iemand ervaring met hetzelfde probleem en wat is de procedure hiervoor.
De provider heeft een nieuwe site-park in gebruik genomen, daardoor kan ik niet meer up-loaden.
In de nieuwe upload zijn prijzen gewijzigd en enige producten uitgehaald. Ik kan dus schade lijden, omdat men nu nog steeds voor de oude prijzen kan bestellen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Karel Stromph
Karel Stromph
Nico heeft een slot op mijn oorspronkelijke topic gedaan, omdat mijn vraag een helpdeskvraag zou zijn. Quod non.
Ik herhaal hier mijn eigenlijke vraag.
Heeft er iemand ervaring met hetzelfde probleem en wat is de procedure hiervoor.
De provider heeft een nieuwe site-park in gebruik genomen, daardoor kan ik niet meer up-loaden.
In de nieuwe upload zijn prijzen gewijzigd en enige producten uitgehaald. Ik kan dus schade lijden, omdat men nu nog steeds voor de oude prijzen kan bestellen.
Weet iemand wat mijn rechtspositie is?
Graag een goed advies, wat mij te doen staat.
Unquote
Karel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18128-upload-niet-mogelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag