• 0

Gebruikt u alle middelen om uw werknemers te motiveren?

Hoe motiveert u als werkgever in het MKB uw werknemers? Wat vindt u van de effectiviteit van deze middelen in de praktijk van uw bedrijf? Om deze vragen draait het in de quickscan die Unipartners uitvoert in opdracht van Westworks I assessment & coaching. Unipartners werkt bij dit onderzoek samen met de wetenschapswinkel van de Rijks Universiteit Groningen. Welke mix van middelen zet u in om de motivatie van uw werknemers te vergroten? Welke financiële extra's biedt u, of welke arbeidsvoorwaarden en ontwikkelmogelijkheden? En vooral belangrijk: hoe schat u het effect in van de motivatiemiddelen die u wel of niet gebruikt? Het belang van aandacht voor motivatie spreekt voor zich: zonder motivatie geen prestatie. Door mee te doen aan de quickscan krijgt u meer inzicht in uw motivatieprofiel als werkgever in het MKB. Dat bepaald voor een belangrijk deel uw succes, maar ook uw aantrekkelijkheid voor werkzoekende en schoolverlaters. Het rapport dat u kunt ontvangen als u mee doet bevat ongetwijfeld goede ideeën om de motivatiestijl van uw bedrijf te versterken. Via de onderstaande link kunt u de enquête invullen:

 

http://www.thesistools.com/?qid=61298&ln=ned

 

Voor vragen of meer informatie kunt u een mail sturen aan Petra Kwakkel, p.t.kwakkel@student.rug.nl of aan drs. G.W. Westen, psycholoog NIP, info@westworks.nl .

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Door mee te doen aan de quickscan krijgt u meer inzicht in uw motivatieprofiel als werkgever in het MKB.

 

Ehm... ik heb hem net ingevuld, maar kom niet op resultaten uit. Ik voel me een klein beetje genept Petra, het is een vrij lang onderzoek en ik verwachtte een interessant eindresultatenoverzicht. Watskeburt? Op deze wijze voegt het niets toe aan dit forum eerlijk gezegd...

Link naar reactie
  • 0

Leuk, alleen vraag ik mij af, is een materiele beloning het beloningsmiddel ?

Ik heb niet de hele enquette gedaan maar alle vragen lijken gericht op materiele genoegdoening.

 

Bij mijn weten komt er bij uitgebreide werknemersonderzoeken altijd naar voren dat de sfeer op de werkplek voor mensen het meest belangrijke is. Als ik het mij goed herinner gevolgt door 2 persoonlijke groeimogelijkheden en 3 secundaire arbeidsvoorwaarden.

Link naar reactie
  • 0

Zou je het rapport met de algemene resultaten ook hier op het forum willen zetten? Dat is wat gebruikelijk is hier: je mag best werven voor een onderzoek, mits je ook de resultaten deelt. Denk dat dat wel interessant is, ook voor de mensen die geen tijd hebben het onderzoek in te vullen.

 

Overigens is het niet zo vreemd dat er onduidelijkheden zijn, die staan namelijk ook in de test. Ik had express mijn mailadres niet ingevuld, want wat staat er letterlijk op het einde van het onderzoek:

 

Er bestaat een mogelijkheid om een samenvatting van dit onderzoek toegestuurd te krijgen.

 

Dat duidt er niet op dat het verplicht is om de resultaten überhaupt te krijgen...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.