Ik ben druk bezig met een ondernemingsplan en heb daar diverse vragen over.
Hier de eerste paar vraagjes:
Wat reken je onder eigen vermogen? Waarde voorraad? Bank tegoeden? enz.?
Wat valt er onder achtergesteld vermogen? Indien je een lening hebt bij familie? Of is dat niet perse achtergesteld? Waneer is iets achtergesteld vermogen?
In een SWOT analyse geef ik b.v. een lijstje met bedreigingen op, moet ik ook gelijk in die SWOt analyse opgeven hoe ik die zwakke punten/bedreigingen ga oplossen? Zelfde voor sterke punten/kansen, moet ik hierbij gelijk helemaal uitleggen hoe ik deze ga uitmelken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ondernemertje30
ondernemertje30
Ik ben druk bezig met een ondernemingsplan en heb daar diverse vragen over.
Hier de eerste paar vraagjes:
Wat reken je onder eigen vermogen? Waarde voorraad? Bank tegoeden? enz.?
Wat valt er onder achtergesteld vermogen? Indien je een lening hebt bij familie? Of is dat niet perse achtergesteld? Waneer is iets achtergesteld vermogen?
In een SWOT analyse geef ik b.v. een lijstje met bedreigingen op, moet ik ook gelijk in die SWOt analyse opgeven hoe ik die zwakke punten/bedreigingen ga oplossen? Zelfde voor sterke punten/kansen, moet ik hierbij gelijk helemaal uitleggen hoe ik deze ga uitmelken?
Volgens snel vast nog veel meer vragen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18302-vraagjes-over-ondernemingsplan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag