• 0

Website voor B2B modelauto's

Doel

bereik marketing en PR mensen die een 'nieuw' produkt zoeken om hun boodschap op bij hun doelgroep te brengen.

Oftewel relatie marketing, tenminste, dat is de term die ik er aan gegeven heb.

Als het maar met model of speelgoedauto's te maken heeft!

 

Product

De producten die ik via deze site aanbiedt? Ja, dat moet je op de site lezen.

 

www.tinycompanycars.nl

 

Als het na het lezen van de site niet duidelijk is, dat heb ik een uitdaging...

 

Reeds geconstateerde gebreken

[*]Logo is niet scherp

[*]Links opnemen met 'neem contact met ons op' naar contactpagina

 

Kritische antwoorden gewenst op

[*]Zijn de produkten die ik te bieden heb duidelijk?

[*]Niet te veel tekst/te weinig afbeeldingen

[*]Afbeeldingen van voldoende kwaliteit?

[*]Wekt het vertrouwen?

[*]Tekst goed? Heb echt m'n best gedaan, maar ik 'zie' het even niet meer...

[*]Voldoende over de prijzen? Of is dat bij een eerste kennismaking nog niet van toepassing?

[*]Zijn er voldoende voorbeelden? Wil de klant wellicht direct het complete overzicht van een modelauto leverancier erbij zien?

 

 

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Geeft mij in ieder geval een goede indicatie waarmee (gegeven die prijzen) interesse snel gewekt wordt.

 

Drie dingetjes nog:

[*]Wat is exact een drukgang? een bedrukking van 1 modelauto aan 1 zijde of zo? wellicht ergens even toelichten

[*] typefoutje bij schaal 1/50: vrachtwangen (lijkt me meer de eigenschap van een hamster ;))

[*] de opmerking 'zie link' zit er waarschijnlijk in om de prijzen maar eenmalig te hoeven updaten, of omdat er meerder prijzen voor genoemde omschrijving zijn, maar is voor mij enigszins onverzichtelijk. Indien er meerder prijzen zijn, noem er dan 1 en vermeld die in je omschrijving.

 

Verder interessant genoeg om eens in mijn achterhoofd te houden voor 2009

 

Frans

 

edit: wellicht is het nog sprekender om in plaats van de naam van de leverancier (die voor mij als lekenklant niet van belang is) een foto af te beelden van een aansprekend model met een van die lage prijzen van je en die als rekenvoorbeeld te gebruiken met de prijs erbij. Als ze geinteresseerd zijn zal het 9 van de 10 keer toch een ander model worden waar wellicht meer marge op zit

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond Henri,

 

ik vind dat je het toch nog weer mooi (in opzet) in 2008 voor elkaar hebt! Bij Neo Scale models zou ik 'models' weglaten en dan kunnen je kolommen vast allemaal gelijk opgaan. In het menu zou ik prijsindicatie vervangen door 'Prijzen en offerte' (kort en begrijpelijk), op de pagina zelf kun je dan communiceren dat het in het algemeen een prijsindicatie is en direct een laagdrempelig formulier voor offerteaanvraag toevoegen. Ik ben benieuwd wanneer je de eerste reacties op basis van deze prijsindicatie ontvangt!

 

Prettige jaarwisseling,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.