ik heb een tijdje terug de beslissing genomen een webshop te beginnen. Nu het een beetje begint te lopen krijg ik steeds vaker klachten dat mijn mailtjes niet aankomen. (meer klanten meer klachten)
Ik snap er niets van. De mensen die mijn website hebben gebouwd zeggen dat de e-mails wel verstuurd worden maar dat ze waarschijnlijk worden bestempeld als SPAM. Maar hoe kan ik nu een serieuze onderneming runnen als ik mensen niet op de hoogte kan brengen van hun bestelling.
Ik verstuur een bestellingsbevestiging, een factuur en een verzendnotificatie. Dus dat zijn er altijd drie per klant die alledrie erg belangrijk zijn. Ik ben bang dat ik ontevreden klanten kwijtraak op deze manier.
Wie kan/wil mij helpen of weet een oplossing voor mijn probleem?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Robbert010387
Robbert010387
Hallo allemaal,
ik heb een tijdje terug de beslissing genomen een webshop te beginnen. Nu het een beetje begint te lopen krijg ik steeds vaker klachten dat mijn mailtjes niet aankomen. (meer klanten meer klachten)
Ik snap er niets van. De mensen die mijn website hebben gebouwd zeggen dat de e-mails wel verstuurd worden maar dat ze waarschijnlijk worden bestempeld als SPAM. Maar hoe kan ik nu een serieuze onderneming runnen als ik mensen niet op de hoogte kan brengen van hun bestelling.
Ik verstuur een bestellingsbevestiging, een factuur en een verzendnotificatie. Dus dat zijn er altijd drie per klant die alledrie erg belangrijk zijn. Ik ben bang dat ik ontevreden klanten kwijtraak op deze manier.
Wie kan/wil mij helpen of weet een oplossing voor mijn probleem?
Robbert
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag