Geplaatst: 7 januari 200916 j Record 13 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Hallo, Volgens mij bestaat het niet, maar om het toch zeker te weten vraag ik het hier nogmaals. Bestaan er speciale subsidies voor jonge ondernemers? Alvast Bedankt
Geplaatst: 7 januari 200916 j Iwan van Geelen 3.2k berichten 8 Trofeeën 213 Reputatie Heb je al hier gekeken: http://www.antwoordvoorbedrijven.nl/zoekresultaat/subsidies Misschien staat er wel een andere subsidie bij waar je voor in aanmerking kan komen geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst: 7 januari 200916 j Record 13 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Bedankt voor de link, handige site. Er zijn wel anderen subsidies waarvoor ik misschien in aanmerking zou kunnen komen, alleen met een jongeren subsidie zou die kans nog groter zijn als die zou bestaan.
Record
Hallo,
Volgens mij bestaat het niet, maar om het toch zeker te weten vraag ik het hier nogmaals. Bestaan er speciale subsidies voor jonge ondernemers?
Alvast Bedankt