• 0

'partner-van-een-ondernemer-dag'

In mijn auto'tje mijmerend had ik een idee.

 

Is het op de eenofandere manier niet erg leuk om een 'partner-van-een-ondernemer'-dag te organiseren, waarop we onze partners eens in het zonnetje kunnen zetten?

 

Het zal toch echt niet gemakkelijk zijn dag in dag uit de partner van een zelfstandig ondernemer te zijn... of je nou meewerkt in de zaak, zelf een vaste baan hebt of misschien werkloos bent-- hoe dan ook... de (soms late) uren, het 'uitrazen', de highs en lows, alweer een fantastisch idee (dat een dag later niet zo fantastisch meer is, de CFC (cash flow crises), dagen van huis (of juist dagenlang hard aan het werk in 'the home office', opgaan in het werk zelf...

 

Misschien dat er behalve Higherlevel dan nog andere partijen zouden zijn die willen meehelpen of er een steentje aan kunnen bijdragen zo'n dag te organiseren?

 

Hoe dan ook ga ik binnenkort in m'n eentje zo'n dag organiseren voor m'n eigen partner, maar wie weet vinden meer mensen het een leuk idee :-)

 

Groet,

Annedien

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ik begreep eerst niet helemaal wat je bedoelde. Nu wel. Het lijkt me een prima idee. Ik heb zelf ook wel eens zoiets geprobeerd, Een borrel uitdrukkelijk gericht op de partners van onze relaties, om het te laten zien met wat voor idioten hun eigen partners de hele dag omgaan. Compleet met salsaband en dansmeester, Iedereen vond het fantastisch, maar er hebben zich slechts 5 koppels aangemeld. Het was net 1 brug te ver ;D.

 

Maar het idee blijft leuk en de moeite van het proberen waard.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.