• 0

ook een website beoordeling gevraagd..

Beste mensen.

 

Onlangs meldde ik in het “aarch” topic mijn scheiding van mijn vorige onderneming.

Na anderhalf jaar zwoegen heb ik moeten constateren dat ik een andere koers moest varen en heb ik mijn 50% aandeel verkocht voor het pijnlijke bedrag van €1.00

Nu, na iets meer dan anderhalve maand ben ik en mijn nieuwe onderneming klaar voor de nieuwe start.

 

Dat valt niet mee overigens. “Even” opnieuw starten. De negatieve energie die enorm bezit van je heeft gemaakt weer omzetten in positieve. Maar goed, onder het motto, No guts No glory heb ik mezelf voorgehouden dat als je leert van je fouten, duidelijk je eigen visie voor ogen hebt en je de (eigen)wijsheid in je hebt om kansen te zien, moet je er voor gaan.…

 

In het kader van kostenbesparing heb ik gekozen voor een Go-On website van HL administrator Djluc. Ik wil graag mijn site ter beoordeling plaatsen en ook Luc zal de reacties hierop wel willen volgen denk ik.. De teksten heb ik zelf geschreven maar ik heb wel besloten een eindredactie te laten doen door Schrijf.be. Zij hebben vooral gecontroleerd op spelling en grammatica.

Hierdoor kan het wel zijn dat enkele zinnen een Vlaams tintje hebben gekregen. In mijn ogen niet verkeerd aangezien ik ook de domeinnaam.be heb geregistreerd.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

 

Groet

 

Ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Lintje99, ik had ook geen last van de rechterbalk.

Bij mij kwam ook de gehele site in beeld maar als anderen met een andere resolutie werken dan moet je daar wel rekening mee houden.

 

Het is mijn type site niet en dat mede door het kleurgebruik en de lettertype's tevens voldoet je site niet aan de Nederlandse

wettelijke eisen betreffende de NAW gegevens.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.