Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
EstherG
Ik zit nu al zo'n 18 jaar in het communicatievak. En ik weet niet of ik het aantrek maar in die afgelopen 18 jaar heb ik de meest vreemde en maffe - soms hilarische - dingen meegemaakt.
Ben ik de enige die in dergelijke situaties terecht komt? ???Vertel eens?
Een voorbeeldje van een van de stomste situaties waarin ik me ooit bevond (kopietje van eerder geschreven collumn):
Met mijn geringe lengte van 1,625 m (jawel, die halve centimeter télt!) draag ik hakken. Een hak van 6, 7 cm geeft mij nét dat beetje meer lengte waardoor mijn ooghoogte het okselniveau van het merendeel van de mannelijke bevolking ontstijgt. Die dag had ik nieuwe pumps aan. Nog niet goed ingelopen, ze kraakten zelfs nog een beetje. Maar ze stonden fantastisch bij mijn donkerblauwe broekpak. Extra net gekleed zou ik die dag de voorstellen voor de nieuwe printcampagne presenteren. Ze hadden net een nieuw pand, in het hartje van Rotterdam. Zoals gewoonlijk had ik haast. Veel haast. Want natuurlijk zat alles op het laatste moment tegen en waren parkeerplaatsen dun gezaaid die middag. Terwijl ik op een draf aan kwam lopen, bleken mijn A2-kartonnen toch niet zo handig met die wind. Verwaaid en verfomfaaid stormde ik de hal binnen. Om vervolgens op de net flink nat gedweilde marmeren vloer in één ruk door te schuiven tot in het midden van de hal. Gadegeslagen door de voltallige Raad van Commissarissen en hun Japanse gasten, vlogen de borden door de lucht en kon ik mezelf net staande houden. Nadat ik alles bijeen had geraapt en in de richting van de hoge heren “new pumps, new campaign” had gemompeld, ben ik héél voorzichtig naar de balie gelopen. De campagne is doorgegaan. Hun pand heb ik echter niet meer met pumps betreden...
::)
www.essentie.nl <-- opvallende site van een onderscheidend communicatie-adviesbureau: divine bv.