• 0

Webwinkel in juwelen

Sinds een paar maanden heb ik met mijn partner een webwinkel in juwelen. Omdat onze kracht (qua kennis en dergelijke) niet bij de technologische kant van een webwinkel, maar bij de producten ligt hebben we gekozen om te starten met een redelijk kant-en-klaar pakket. Inmiddels zijn we goed op weg om hier in toenemende mate onze eigen draai aan te geven waardoor het '13 in een dozijn' gevoel die de site in eerste instantie opriep volgens ons langzaam maar zeker begint af te nemen. De komende tijd willen we de kwaliteit van de foto's (en het aantal foto's per product), de uitleg bij de producten en aanvullende informatie zoals bijvoorbeeld de onderhoudstips verder verbeteren.

 

Hebben jullie nog tips of suggesties om de webwinkel te verbeteren?

 

 

 

 

 

 

 

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Op het gebied van SEO is er goed werk geleverd, vrijwel overal top rank posities. Het enige wat ik op dit gebied nog kan opmerken is dat je niet alle afbeeldingen van een ALT attribuut hebt voorzien, de missende zijn als het goed je producten. Ik zou hier nog even naar kijken omdat wanneer iemand binnenkomt op basis van een product-afbeelding is de aankoop tot het product niet ver weg.

REYA Consultancy, improve your business

REYA Design, imagination becomes reality

Follow me @ twitter, REYA_Consultant

 

http://nl.linkedin.com/in/remonvanommen

Link naar reactie
  • 0

Inmiddels is er alweer redelijk wat veranderd (maar we zijn er nog lang niet natuurlijk ;D).

 

Belangrijkste om te vermelden is dat de broncode een stuk is opgeschoond, daar was toch het een en ander aan vervuiling in geslopen (uiteraard volledig te wijten aan mijzelf) en dat er nu wat betreft seo al een veel betere basis ligt.

 

Visueel is de belangrijkste wijziging de mogelijkheid om foto's makkelijk te vergroten/in te zoomen.

 

Nu gauw weer aan de slag met de overige tips die we ontvangen hebben.

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.