Ik ben Directeur Grootaandeel Houder van een BV. Ik heb een AOV verzekering (particulier) met een eigenrisico van een jaar. Ik heb mijn werknemers bij een ziekengeld schade verzekeraar. Ik wil me nu ook daarbij mee laten verzekeren zoals voor de rest van de werknemers. De eigen risico voor deze verzekering is 2 weken. Weet iemand of dit is toegestaan? ???
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WhatTheBleepDoIKno
WhatTheBleepDoIKno
Hallo,
Ik ben Directeur Grootaandeel Houder van een BV. Ik heb een AOV verzekering (particulier) met een eigenrisico van een jaar. Ik heb mijn werknemers bij een ziekengeld schade verzekeraar. Ik wil me nu ook daarbij mee laten verzekeren zoals voor de rest van de werknemers. De eigen risico voor deze verzekering is 2 weken. Weet iemand of dit is toegestaan? ???
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19186-dga-meeverzekeren-ziekengeldchade-verzekering-werknemers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag