Ik ben een jongeman van 20 jaar en ben altijd ondernemend aan het denken.
Ik was op internet opzoek naar een aanbieder van wintersport vakanties voor jongeren ( zeg maar de winterversie van beachmaster ect. ) maar ik kon er maar weinig vinden. Toen kwam ik op het idee om zelf zo'n site te starten, omdat er bijna geen van dit soort sites zijn. Ik weet dat er genoeg jongeren zijn die wel graag op wintersport willen met kameraden.
Dus ik wil graag een soort van winterversie van beachmaster willen beginnen.
Nu zou ik graag reacties willen van hl'ers om te horen hoe anderen over het idee denken,
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tukkertime
tukkertime
Goedenavond,
Ik ben een jongeman van 20 jaar en ben altijd ondernemend aan het denken.
Ik was op internet opzoek naar een aanbieder van wintersport vakanties voor jongeren ( zeg maar de winterversie van beachmaster ect. ) maar ik kon er maar weinig vinden. Toen kwam ik op het idee om zelf zo'n site te starten, omdat er bijna geen van dit soort sites zijn. Ik weet dat er genoeg jongeren zijn die wel graag op wintersport willen met kameraden.
Dus ik wil graag een soort van winterversie van beachmaster willen beginnen.
Nu zou ik graag reacties willen van hl'ers om te horen hoe anderen over het idee denken,
met vriendelijke groet :-K,
TukkerTime
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19288-jeugd-wintersportvakanties-aanbieder-worden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag