W'rom?

Aanbevolen berichten

Wat was/is nu eigenlijk precies de reden dat jullie een eigen bedrijf zijn gestart/gaan starten? En hadden jullie altijd al 'ondernemersbloed'? Of is dat pas later gekomen?

www.essentie.nl <-- opvallende site van een onderscheidend communicatie-adviesbureau: divine bv.

Link naar reactie

Ondernemen zit bij ons wel in de familie (al denk ik eerder dat het in de genen zit dan in het bloed ;) ). Mijn broer is architect met een eigen bureau, mijn vader was ondernemer (nu geen ondernemer meer), mijn opa was ondernemer (heeft het nu voor altijd rustig...).

 

Waarom ik ga ondernemen is omdat ik als 'loonslaaf' :-[ mijn ei niet kwijt kan... In Nederland heerst een vakjesgeest, en als je niet netjes in één vakje gaat zitten, blijft zitten, en alleen recht omhoog beweegt, dan pas je niet in de bedrijven en ben je lastig...

 

Ik wil meerdere disciplines combineren om optimale prestaties te leveren, waar ik zelf tevreden over ben (dat is vaak veel minder snel dan dat opdrachtgevers/werkgevers tevreden zijn).

 

Ik houd vooralsnog mijn vakje in loondienst, en ga daarnaast een batterij vakjes ontginnen als ondernemer :D :D :D

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie

Ha Pien,

W'rom wil je dat weten? Daarbij hebben we vij recent een topic over dat onderwerp gehad. 'k het zo snel niet vinden, maar het is er wel.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ha Pien,

W'rom wil je dat weten? Daarbij hebben we vij recent een topic over dat onderwerp gehad. 'k het zo snel niet vinden, maar het is er wel.

 

Groeten,

Nils

 

 

Ik ben gewoon benieuwd naar ieders reden, temeer omdat die vaak zo verschillen. Zal eens gaan speuren naar dat onderwerp, heb het tot nu toe nog niet kunnen vinden.

www.essentie.nl <-- opvallende site van een onderscheidend communicatie-adviesbureau: divine bv.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 142 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.