• 0

T-shirts verkopen via het internet: welke stappen/fasen het beste te doorlopen?

ik ben net begonnen met online shirts verkopen. niet erg spannend, maar dit als opstapje naar andersoortige activiteiten via internet. nu vraag ik me af hoe ik dit het beste kan aanpakken fase gewijs gesproken. fase 1 bij een grotere europese t-shirt drukker, via hun site. fase 2 eigen site. etc. en hoe kan ik voor een eigen crowd zorgen die die shirts interessant vindt om te kopen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Spreadshirt is er voor particulieren en evt. verenigingen die merchandise willen verkopen om daar mee je hardcore business van te maken lijkt mij geen goed idee.

Ten eerste is je marge minimaal en ben je stukken duurder dan een bedrijf die aan transferdruk doet en ook aan de particulier verkoopt.

 

Maak voor je zelf eens een ondernemersplan of plan van aanpak met daarin wat je nu precies wil en ga dan, ook via internet, op zoek naar goedkopere aanbieders en die zijn er zeker.

 

Edit: Trouwens is het aanbod ook niet echt iets om trots op te zijn.

Link naar reactie
  • 0

1. Landen schrijf je met een hoofdletter

2. Het is niet 'brasilian', maar 'Brazilian'

3. Het is 'too young', niet 'to young'

 

Is het overigens de bedoeling dat bezorgde ouders een shirt met 'To(o) young to scuk' voor hun kind gaan kopen? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje ongepast allemaal, en verwacht eerlijk gezegd niet dat deze handel je veel geld gaat opleveren.

 

Wellicht dat het wat verder verdiepen je meer oplevert. Probeer hierbij ook te bedenken wat jouw product uniek maakt, wat op dit moment volgens mij niets is. Als ook maar één van de leuzen op je shirt aanslaat staan er 100.000 grotere partijen klaar om je zinnetje te jatten, en veel mooier op een veel beter shirt te knallen.

Link naar reactie
  • 0

rene, bas. bedankt voor de reacties. uiteraard ben ik mij bewust van wat de kwaliteit nu is. juist het feit dat een goede slogan zo gejat kan worden maakt mij niet enthousiast om al mijn ideeen in een keer neer te zetten. ik ben nu juist benieuwd hoe van onbekend product naar een bekender product te ontwikkelen. kan iemand me hier meer over vertellen?

 

oja, kennen jullie fcuk? zo kwam ik op scuk...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.