• 0

OntwerpExpert.nl [test.]

Goedenmiddag,

Als ontwerper-programmeur wil ik mijn website zo effectief mogelijk maken, en dat zonder het helemaal to overladen met knoppen en funties zodat het overzicht weg is. graag wil ik de website aan de hand van jullie tips optimaal maken :)

 

Waar is de grens? Wat is balans, wat is overbodig en wat missen jullie in de website?

Mijn website is:www.ontwerpexpert.nl

 

Graag jullie mening,

 

Mathieu

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Echt onderscheidend is hij niet maar slecht ook zeker niet.

Wel een aantal opmerkingen:

 

 

[*]Als ik de site open wordt mijn aandacht direct naar links en rechts weggeleid door de lijnen in je header. Je logo viel me pas op na een paar seconden. Waarom niet een egale achtergrond waar je logo je uit tegemoet springt

[*] Vooral het stukje over SEO is voor mij nog wel te volgen maar de voordelen zullen voor iemand die er niet in thuis is onduidelijk zijn, en de termen zijn dan niet te volgen. Waarom geen aparte pagina met een SEO-woordenboek en daarnaar linken. Als je het goed opschrijft onderscheid je je ook nog eens van 95% van de overige webdesigners/-ontwikkelaars.

[*]Bij je SEO-pakketten staat trouwens h3-H3-tags. Bedoel je niet h1-h3 tags o.i.d.?

[*] Doe absoluut iets aan je taalgebruik en de spellings- en grammaticale fouten. Een aantal pagina's gezien en er minstens 6 opgemerkt zonder uitgebreid te kijken

[*] Waarom schrijf je over h1-tags metatags keywords etc. als je ze zelf niet gebruikt in je eigen website ???

 

OP een of andere manier spreekt je logo me wel erg aan. Simpel (variatie op Quicktime logo?) maar wel mooi.

 

Frans

 

edit: oh, en een aantal van je links in je menu verwijzen naar de verkeerde pagina? (website huren + afbetalingsregeling)

en [portfolio]/[website's]

Link naar reactie
  • 0

Dank voor de raad,

 

Dit zijn inderdaad belangrijke aspecten.

 

(Dit is niet het type forum om deze tips uit te leggen, maar als je nieuwsgierig bent naar de validator waar Ber|Art over sprak, en de tags waar Frans Sijtsma op wees, dan wil ik dit prive belangenloos uitleggen.)

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het best meevallen, wat is jullie mening daarover? Ik heb het op HL nog van niemand gehoord, tot nu toe alleen van personen die mij dat 1-op-1 vertellen, dit zijn wel ook hoog geschoolde personen, is het goed om het nog simpeler te verwoorden?

 

Ja. Ik lees:

Content management is een gemakkelijk online systeem om het proces van creren, beheren en online publiceren van informatie te managen. Een Content Management Systeem (of CMS) maakt het mogelijk dit proces te implementeren zonder dat technische kennis en vaardigheden noodzakelijk zijn. Het beheer en de ontsluiting van de informatie wordt geregeld in gebruiksvriendelijke, webbased software: het CMS

 

Pardon? Een systeem om dingen te managen? Implementeren? Ontsluiten van informatie?

 

Poging van deze techneut:

 

U wilt uw klanten en overige bezoekers van uw website natuurlijk de meest actuele informatie aanbieden. Om deze informatie op uw website te plaatsen wilt u niet afhankelijk zijn van ons. Dat hoeft ook niet! Wij bieden u software waarmee u zelf de inhoud van uw website kunt aanpassen. Een nieuw artikel toevoegen? Een typefoutje aanpassen? Geen probleem. Op een speciale, alleen voor u toegankelijk, internetpagina kunt u uw website op een eenvoudige manier aanpassen. In vaktermen heet deze software een 'Content Management Systeem', kortweg CMS. (Maar dat zal u verder worst wezen als u site maar actueel is ;-)

 

De tekst op de 'google optimalisatie' pagina is nog veel technischer. Kan er, zelfs als nerd, op een aantal punten weinig van bakken. Aan de andere kant heb ik er, juist vanwege mijn achtergrond, wat bedenkingen bij.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 86 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.