Jump to content
Jasper Oelers
Verberg

KVK voor Reseller

vraag

12 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Je gaat diensten verkopen en daarmee ben je ondernemer. Je koopt de diensten alleen maar anders in, dat is het enige verschil.

Ja je hebt dus de volledige mikmak nodig om de diensten (concurrerend) aan te kunnen bieden. Aanmelden bij KvK en belastingdienst dus.

Praatje maken bij de KvK doet wonderen ;)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

• 0
  • Rate this answer

Dat helpt zeker.. en die hele 'mikmak' heb je ook in een uurtje geregeld hoor. Je gaat bij de kvk zitten met een bakkie koffie, neemt het een en ander aan gegevens door, en staat meestal na een half uur weer buiten met een uittreksel en formulier voor de belasting.

Afgezien van de verplichting tot inschrijven, heb je die gegevens waarschijnlijk sowieso nodig om reseller te worden.

• 0
  • Rate this answer

Dat laatste kun je wel doen maar dat betekent dan ook automatisch dat die persoon EN verantwoordelijk is EN eigenaar is. Eigenlijk zou die persoon jou dan weer in dienst moeten nemen. Maar misschien wil 1 van je ouders dat wel doen en kun je daar afspraken mee maken.

Waarom wordt je overigens reseller, wat wil je bereiken?

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

• 0
  • Rate this answer

Hoe vind jij klanten en hoe betalen jouw huidige klanten en hoe betaal je jouw facturen?

Je doet het niet voor het geld zeg je, maar er komt wel geld bij kijken waardoor je bepaalde zaken -helaas- wel moet regelen om later geen problemen te krijgen.

Om een eigen server te kunnen betalen moet je aardig wat klanten hebben want de kosten zijn vrij hoog aangezien je niet alleen voor de hardware moet betalen, maar ook voor de software en onderhoud. Het is natuurlijk een goed streven, maar vele resellers zullen dat stadium gewoonweg nooit bereiken. Daarvoor zijn er te veel aanbieders in de markt en de meeste organisaties zijn al voorzien.

Ik wil je niet alle plezier ontnemen hoor, dat niet, maar ik wil je wel wijzen op de punten die van belang zijn.

• 0
  • Rate this answer

Klanten vindt je onder andere door mond-op-mond reclame,mits je goede hosting verleend. Ook advertenties willen wel eens helpen. Mijn huidige klanten betalen mij gewoon via de bank, en ik betaal mijn "moederbedrijf" het bedrag dat ze van me krijgen. Ik heb ook nog geen server, maar een resellerpakket. Ik denk dat je bedoelt voor later, en dat is gewoon flink investeren. Ik wil eerst zorgen dat ik een KvK en BTW nummer heb. Ja,is een KvK nummer hetzelfde als BTW, zo nee hoe krijg je dan een BTW nummer en kost dat iets?

http://www.adfactor.nl - Sponsored content & display advertising