• 0

Verpakking op maat

Hallo allemaal.

 

Kan iemand mij een bedrijf aanraden waar ik terecht kan voor het op maat maken van verpakkingsmateriaal (niet op basis van zoekresultaten maar op basis van ervaring)?

 

Ik zoek een bedrijf dat voor een product (+/- 6000 stuks op jaarbasis) een doos kan ontwikkelen en produceren. Het moet iets worden in de richting van een doosje waar bijvoorbeeld mobiele telefoons in verkocht worden, eventueel met opdruk.

 

Belangrijk is natuurlijk wat de kosten zijn en wat je ervoor krijgt.

 

Alvast bedankt,

 

Rolf Nooteboom

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Het aantal van 6000 stuks dat je noemt is een randgeval als je de verpakkingskosten redelijk in de hand wil houden. Tenminste als het formaat ongeveer een doosje van een telefoon is.

 

In Nederland zijn er circa 40 bedrijven die zelf dergelijke kartonnen doosjes produceren. Het minimum aantal is afhankelijk van de maat per verpakking. In jouw geval toch al snel 10000 stuks.

 

Er zijn wel een aantal bedrijven die kleinere aantallen willen produceren, maar dan is de prijs per stuk navenant.

 

Als je meer wilt weten kun je even contact met mij opnemen.

 

 

Link naar reactie
  • 1
Hoi,

Een bedrijf wat met mij mee heeft gedacht voor het verpakken van mijn artikelen is:

 

[mod-edit: Link verwijderd]

 

Zij maken dozen op maat....dit bedrijf denkt echt met je mee.

 

 

http://www.c-en-c.nl/cenc.asp

 

Derde foto... :P

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Nieuwste slogan:

 

Mia denkt ook met jou mee!

 

Uit haar post valt in ieder geval op te maken van welk niveau het verkooppraatje zal zijn... Dit is het niveau van: "Ik heb precies dezelfde broek, hij zit heerlijk en ik heb hem al een jaar!"

 

Disclaimer: Ik oordeel niet over mensen, maar wel over het gedrag...Dit is gewoon een verkooppraatje dat nergens op slaat, wees dan tenminste eerlijk...

Terug op aarde.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 47 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.