Sancho is de draad kwijt

Aanbevolen berichten

Zie ik het goed als ik stel dat er te weinig moderators zijn voor dit toch redelijk groot forum?

 

Meer moderators mag natuurlijk altijd. We gaan voor kwalitiet boven kwantiteit, maar goede extra mankracht zullen we niet afslaan (mocht je interesse hebben -> Mikky Vrolijk (Kermie) is dè persoon hiervoor).

 

 

Ik voel me nog niet bepaald geroepen om te gaan modereren. Dat was ook niet de doelstelling. Mij dunkt dat je daarvoor wel de nodige ervaring op dit forum mag hebben. (+de bijbehorende aanzien ;D)

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

Sancho is de draad kwijt

 

Sancho, je draad is weer terug! Zie hier, waar deze discussie hopelijk weer een vruchtbaar vervolg gaat krijgen.

 

(P.S. Ik heb flink wat kaf van het koren kunnen scheiden, maar ziet iemand ergens nog kaf of is het koren te scherp afgesneden, PM me dan en ik pas het zsm aan!)

 

Sancho heeft vandaag lekker aan de spaanse kust in de zon gezeten, en nog eens goed nagedacht. Soms tref je zo met je voeten in de branding een wijs man, die je kan helpen met klemmende vragen. Mijn Don had zijn helm even afgezet en ziet er dan eigenlijk best goed uit. Ik vroeg hem wat te doen met de moderators van HigherLevel en hij vroeg mij wie dat zijn. Ik gaf hem een paar namen, maar daarop vroeg hij weer wie dat zijn. Vervolgens beschreef ik het voorval van de verdwenen draad waarop de Don bedenkelijk ging kijken. De Don vertelde mij over zijn voortdurende strijd met de reuzen, die hij volledig in zijn eentje moest voeren, omdat niemand anders het grote gevaar zag naderen. Hij ervaarde veel onbegrip en mensen zeiden dat hij een klap van de molenwiek had gekregen. De Don was daar zeer verdrietig om.

 

Sancho dacht na en zag plotseling dubbel. Waarom begint de Don te spreken over zijn eigen strijd als ik vraag naar de mods van HL? Is het omdat er een overeenkomst is, of ziet Sancho iets over het hoofd. Heeft het iets te maken met normen en waarden of respect en waardering of gaat het juist om openheid, vedrukking of negatie? Welnee, het komt omdat de Don het altijd over zijn eigen strijd heeft. Hij kan niet anders, want het is nu eenmaal zijn leven.

 

Sancho haalt opgelucht adem en neemt nog een slokje Rosada. Wat is het leven toch mooi!

 

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 75 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.