Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Suggestie - wijzig profiel

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Kan het alstjeblieft zo veranderd worden dat ik niet bij elke wijziging in mijn profiel mijn wachtwoord opnieuw op moet geven?

Ik ben al ingelogd, en heb geen zin om steeds dat mailtje erbij te zoeken om te kijken wat het ook al weer was.

Dank!

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Op 16-3-2009 om 13:43, Peter Bonjernoor zei:

Ik ben al ingelogd, en heb geen zin om steeds dat mailtje erbij te zoeken om te kijken wat het ook al weer was.

Je kunt niet je wachtwoord aanpassen in iets wat je gemakkelijk onthoudt, zodat je hem niet telkens opnieuw hoeft op te zoeken?

We zullen even kijken waarom het is dat je hem opnieuw in moet vullen, wellicht is daar een logische reden voor. Wordt vervolgd :)

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

• Auteur
  Op 16-3-2009 om 13:46, Jeroen Bakker zei:
Je kunt niet je wachtwoord aanpassen in iets wat je gemakkelijk onthoudt, zodat je hem niet telkens opnieuw hoeft op te zoeken?

Natuurlijk zou ik als wachtwoord 'zaph' kunnen gebruiken, maar ik ben zo'n rare die probeert overal andere passwords te gebruiken zodat de kans op misbruik wat kleiner wordt... ;)

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.