Geplaatst: 24 maart 200916 j seb 303 berichten 8 Trofeeën 58 Reputatie als ik een bericht hier tik overlapt een advertentie het invoerveld, is hier wat tegen te doen? vind het nogal irritant www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut. www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.
Geplaatst: 24 maart 200916 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Zou je even de hele url kunnen posten, dan kunnen we zelf oko zien waar het probleem zich voor doet. Synergeon
Geplaatst: 24 maart 200916 j seb 303 berichten 8 Trofeeën 58 Reputatie Auteur http://forum.zibb.nl/index.php?board=55;action=post;threadid=24407;title=Stuur%2Bantwoord;start=0 onder het zoeken in zibb blokje. heb inmiddels m'n addblocker maar aangezet. gebruik firefox overigens www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut. www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.
Geplaatst: 24 maart 200916 j anna82 658 berichten 8 Trofeeën 14 Reputatie Inderdaad irritant, als je via www.higherlevel.nl surft heb je er geen last van blijkbaar. Zie bv https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=55;action=post;threadid=24407;title=Stuur%2Bantwoord;start=0 .
Geplaatst: 24 maart 200916 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Ik zie geen advertentie (Firefox) wel een vervelende wit veld dat een deel van het invulveld overlapt. Synergeon
Geplaatst: 24 maart 200916 j seb 303 berichten 8 Trofeeën 58 Reputatie Auteur bij mij stond daar dus een advertentie, maar zo'n wit vlak is ook niet leuk www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut. www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.
Geplaatst: 24 maart 200916 j TvG 317 berichten 4 Trofeeën 25 Reputatie Op 24-3-2009 om 15:49, Nico A Schouten zei: Ik zie geen advertentie (Firefox) wel een vervelende wit veld dat een deel van het invulveld overlapt. In de "echte" wereld zit daar een advertentie. Mogelijk heb je een adblocker aan staan?
seb
als ik een bericht hier tik overlapt een advertentie het invoerveld, is hier wat tegen te doen?
vind het nogal irritant
www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.
www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.