• 0

Wat vinden jullie van mijn.... website

Hallo,

 

Even geleden heb hier op forum wat vragen gesteld of ik naast de zakelijke markt ook de particuliere markt voor het beleggen en investeren in grond zou kunnen bedienen.

 

Ik heb maar even doorgepakt en de website is inmiddels online http://www.grondwaardering.nl.

 

Ben zeer benieuwd naar jullie reacties op de website in het algemeen maar ook of je als je op het punt zou staan om te investeren in grond via deze weg een second opinion zou willen over de aan jou aangeboden grond.

 

Groet,

 

Maurice

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Maurice,

 

Je website ziet er clean uit. Ik heb wel een aantal kleine punten voor je. Deze kun je meteen aanpakken. Zo krijg je meteen een gebruikersvriendelijke website met weinig moeite.

 

- Maak je lettertype wat groter. Het kan zijn dat je niet met ouderen wilt werken maar zij zullen echt serieuze problemen ondervinden om deze tekst te kunnen lezen.

- Wat doen jullie precies? Ik zie iets staan over "aangeboden positie". Dat zullen veel mensen niet snappen. Ik lees onder het kopje "beoordeling" wel wat jullie doen maar als je dit wat duidelijker op de homepage kan zetten dan weet elke bezoeker meteen wat je hier kan.

- Vermijd het woord welkom op websites.

- Ben je bewust van het feit dat foto's een beeld scheppen. Ik krijg bij Grondwaardering nu het idee dat jullie iets doen met Vinex locaties. Dat kan beter.

- Ik zie bij "contact" staan dat jullie onderdeel zijn van een organisatie. Ik denk niet dat bezoekers daar op zitten te wachten. Bezoekers willen weten wie Maurice is. Met een foto erbij. Dat schept vertrouwen.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Het zijn een aantal kleine zaken waar je meteen mee aan de slag kunt.

 

Succes.

seo en linkbuilding door Qonvert
Link naar reactie
  • 0

Vind de site in ieder geval vertrouwen uitstralen, en dat is in mijn ogen een sterk punt.

Of ik in dit geval in 1 persoon meer vertrouwen zou hebben dan in een organisatie zoals mijn voorganger stelt betwijfel ik.

 

Wel even aandacht voor de volgende tekst van je site:

 

Grondwaardering beoordeeldt de aan u aangeboden positie op dezelfde manier zoals een professionele marktpartij dit zou doen voor dat zij tot aankoop overgaat. Dit uiteraard geheel onafhankelijk, professioneel en op maat.

1. Spellingsfoutje

2. Hoezo? Ben jij geen professionele marktpartij dan?

 

Tenslotte zou ik graag wat meer over de ervaring van grondwaardering willen lezen. Welke gronden heb je eerder gewaardeerd en wat was de afwijking met de uiteindelijke (verkoop)prijs

 

Over het geheel als gezegd ben ik wel positief, complimenten daarvoor

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Kun je de plaatjes niet iets lichter maken, ze komen nogal donker (en deprimerend) op me over.

 

Kijk inderdaad nog eens kritisch naar de spelling, er zitten her en der nog wel wat foutjes in.

 

Zoals Frans al aangaf zou ik proberen aan te geven wat jouw toegevoegde waarde precies is, dus bijvoorbeeld hoeveel jouw klanten in de uiteindelijke aankoopprijs hebben bespaard / of bijvoorbeeld gevallen waarbij de koper afgehaakt is omdat jullie specifieke informatie in het rapport hebben vermeld die bij de potentiële koper niet bekend was.

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie
  • 0

Dank voor de snelle en inhoudelijk goede reacties.

 

Ik zal hier proberen puntgewijs te reageren:

 

[*] Plaatjes worden met een aantal weken helemaal vervangen wanneer alles er weer wat groener uitziet buiten.

[*] Spelling gaan we doen.

[*] Foto van mijzelf op de website vind ik weinig toevoegen daarbij komt dat ik alleen ben. Wanneer je met meer dan twee pers. bent misschien wel.

[*] Lettertype vergroten gaan we proberen.

 

Het idee achter deze activiteiten, wat hopelijk antwoord geeft op de overige vragen:

 

Er zijn in Nederland veel partijen die "grondbeleggingen" aanbieden aan particulieren. Mijn idee is om particulieren die in grond willen investeren de helpende hand te bieden zodat als zij daadwerkelijk tot aankoop dit "op goede gronden" doen.

 

Via Google Ad words heb ik campagne opgezet die potentiele particuliere investeerders op mijn site moeten brengen als zij op zoek gaan naar het bedrijf wat hen die grond aanbiedt of investeren in grond in het algemeen. Als deze particulier op mijn site komt zal hij precies weten wat er hij/zij van mijn dienstverlening kan verwachten.

 

Met het onderdeel zijn van een ander bedrijf, Landwaarde (wat ik ook alleen ben), wil ik laten zien dat er een professioneel verhaal achter zit.

 

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Link naar reactie
  • 0

De altijd terugkerende tips nog even:

 

gebruik h1 en h2 tags voor de koppen per pagina

installeer google analytics om het surfgedrag van je bezoekers te analyseren

Als je mensen aanmoedigt contact op te nemen link dan het woordje contact ook naar je contactformulier of biedt een contactformulier per pagina aan.

 

Frans

 

Oh ja, en zet in je profiel op HL een link naar landwaarde en grondwaardering als signature

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 150 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.