• 0

Kan ik mijn start up verkopen ? pannenkoekenbzorgen

Ik ben na het winnen van een geldprijs begonnen met Nederlands 1ste pannenkoek afhaal en bezorgservice. Ik had 25.000 euro gewonnen met dit idee via radio 538. Het was een actie van ING en wie het beste idee had voor een eigen zaak zou winnen. Ik had nog nooit 1 seconden in de keuken gestaan, maar het leek me gewoon een leuk idee.

Nu ben ik een eenmanszaak gestart en ben enthousiast begonnen. Heb voor 13.000 euro verbouwd en 30.000 euro aan inventaris uitgegeven om alles naar mijn zin te krijgen. Het resultaat 10.000 euro schuld maar wel een zaak die elke maand iets beter draait, maar nog net niet genoeg. Iedereen zegt dat het logisch is ik begin immers net. Ondertussen krijg i steeds meer presentatie opdrachten wat ik echt leuk vind. Ik wil me hier op gaan richten maar wat nu??

Iemand enig idee hoe ik dit concept kan verkopen? wat is een realistische prijs?

mocht je nieuwsgierig zijn kijk op www.pannenkoekenbezorgen.nl

Edit, topic titel aangepast

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Nu verkopen zou volgens mij niet verstandig zijn. Het eerste wat de volgende eigenaar waarschijnlijk doet is de inventaris eruit slopen en opnieuw verbouwen om het naar zijn zin te maken... ;D

Waarom zet je er niet iemand op en houd jij het achter de schermen in de gaten? Op deze manier kan je op je kindje passen en misschien het concept verder door ontwikkelen. Vervolgens maak je er een franchise van; immers het concept heeft zich dan bewezen. Op dit moment heb je een zaak met inventaris en een concept dat zich nog niet bewezen heeft... even wachten dus nog en zorgen dat je kindje volwassen genoeg is om op eigen benen verder te gaan.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

• 0

bedankt voor de snelle reactie. De Franchiseplannen liggen al klaar bij Koelewijn en Partners. Ik betwijfel alleen mijn eigen kunsten in deze branche. Ik voel me een autoverkoper die niet kan sleutelen en toch voor zichzelf wilt beginnen in de auto's. Ik hoop dat er iemand is die wel feeling heeft in de keuken, omdat ik weet dat er pototntie in deze tent zit, en dat het binnen 5 jaar bij de mensen de Pannenkoek meedoet in het rijtje tussen de pizza en de take a wok!

Zijn er sites die iemand an adviseren om deze ondernemers te ontmoeten??

• 0

Wat mooi dat je het werkend heb gekregen. Ik heb ooit met een grote landelijk pizza bezorgdienst hierover gebrainstormt, maar we kregen geen winnende formule, vooral het warmhouden was een te grote uitdaging. Een pizza wordt warm gehouden door de kaas en tomatensaus. Hoe doen jullie dit met de pannenkoek? Of is dit beroepsgeheim.

• 0

Pannenkoek meedoet in het rijtje tussen de pizza en de take a wok!

Zijn er sites die iemand an adviseren om deze ondernemers te ontmoeten??

Wat let je om eens een afspraak te maken met de ondernemers die je wilt ontmoeten?

Je zal dan merken dat ook zij het interessant vinden om met jou van gedachten te wisselen.

Een persoonlijk gesprek is altijd beter dan via een forum.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar