Momenteel ben ik de mogelijkheden aan het onderzoeken om mijn diensten aan te bieden via bedrijven die een nauw contact onderhouden met mijn doelgroep. Voor hun een koud kunstje om mij aan te bevelen en mijn producten onder de aandacht te brengen. Een goede vorm van marketing!
Hoe zit het echter met provisie en dat soort zaken. Wat zijn de mogelijkheden om hun te belonen voor de aangeleverde klanten?
Kan je beter kiezen voor een vast bedrag of voor een percentage?
Hoe zit het met deze kosten, kan je het bedrijf een creditnota sturen of moeten ze mij een factuur sturen?
Als ik een opdracht via een particulier krijgt en ik wil deze een provisie geven, hoe voer ik dat uit?
Mischien meer een fiscaal onderwerp... het valt een beetje tussen beide... hoe zouden jullie dit aanpakken en wat zijn de mogelijkheden?
Persoon
[titel verduidelijkt - mod]
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Persoon
Persoon
Ha mede-ondernemers en andere geintresseerde,
Momenteel ben ik de mogelijkheden aan het onderzoeken om mijn diensten aan te bieden via bedrijven die een nauw contact onderhouden met mijn doelgroep. Voor hun een koud kunstje om mij aan te bevelen en mijn producten onder de aandacht te brengen. Een goede vorm van marketing!
Mischien meer een fiscaal onderwerp... het valt een beetje tussen beide... hoe zouden jullie dit aanpakken en wat zijn de mogelijkheden?
Persoon
[titel verduidelijkt - mod]
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag