Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
christian
Beste levelaars,
Laatst zag ik op discovery enkele documentaires over humanitaire hulp in landen waar alles niet zo goed voor elkaar is. Aangezien op dit forum veel mensen komen met een -naar mijn mening- zeer uitgebreid netwerk, lijkt me dit de beste plek om mijn verhaal te doen. Wellicht is het een idee door een soort van samenwerking van de HL leden een goed doel te sponsoren. Bijvoorbeel, meneer jansen met een eigen bouwbedrijf stelt wat materiaal beschikbaar, heer pietersen zorgt voor wat electrische benodigdheden enz. en zo kan door de samenwerking van verschillende mensen en een beetje hart voor anderen, een klein ziekenhuisje gebouwd worden in een land waar ze dit goed kunnen gebruiken. Er zijn in Nederland verschillende organisaties die dergelijke ziekenhuisjes in arme landen neerzetten. Misschien dat we daartoe op welke manier ook een steentje aan kunnen bijdragen. Nu weet ik natuurlijk dat dit niet echt direct iets met HL te maken heeft en dat er misschien niet te veel van het doel van HL afgeweken moet worden, maar ik kan het niet laten om toch even jullie mening hierover te peilen.
Christian