Geplaatst: 5 mei 200916 j markazan 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Wie kan mij helpen aan internetadressen waar je regels inzake een vereniging kan nalezen. Onze vereniging heeft om de 2 jaar een nieuwe boekhouder?????? Ik heb het idee dat er gesjoemeld word maar kan het niet hard maken, krijg geen inzicht in het financiele plaatje.
Geplaatst: 5 mei 200916 j R.I.P. - Fred Wiersma 4.7k berichten 8 Trofeeën 244 Reputatie Al gegoogled op biiv regels vereniging? r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM
Geplaatst: 5 mei 200916 j WaltervL 610 berichten 8 Trofeeën 26 Reputatie Hint: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kascommissie Toeristische informatie en bezienswaardigheden voor vakantie in Baltische Staten
Geplaatst: 5 mei 200916 j R.I.P. - Fred Wiersma 4.7k berichten 8 Trofeeën 244 Reputatie Ik zet dit topic op slot. Ik heb niet de indruk dat het om een ondernemersvraag gaat. Als dat wel zo is, graag een PM. r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM
markazan
Wie kan mij helpen aan internetadressen waar je regels inzake een vereniging kan nalezen.
Onze vereniging heeft om de 2 jaar een nieuwe boekhouder??????
Ik heb het idee dat er gesjoemeld word maar kan het niet hard maken, krijg geen inzicht in het financiele plaatje.